کلاهبردار اینترنتی قرچک دستگیر شد
کلاهبردار اینترنتی قرچک دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری یک کلاهبردار اینترنتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، سرهنگ یدالله طهماسیان فرمانده انتظامی شهرستان قرچک در تشریح دستگیری کلاهبرداران  اینترنتی در قرچک اظهار کرد: در پی مراجعه شخصی به پلیس فتا شهرستان قرچک مبنی بر اینکه از حساب وی از طریق اینترنتی کلاهبرداری صورت گرفته است موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد کلاهبردار در ساعات پایانی شب به صورت اینترنتی مبلغ ۴ میلیارد ریال از حساب بانکی مالباخته برداشت نموده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک افزود: کارآگاهان پلیس فتا با اقدامات علمی و پیگیری تخصصی موفق به شناسایی هوویت، منزل و مخفیگاه متهم شدند و طی هماهنگی با مقام قضایی با انجام یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم دستگیر و تعداد ۳ فقره انواع کارت عابر بانک که مبالغ کلاهبرداری شده به آن واریز می‌شد، کشف و ضبط گردید.

سرهنگ طماسیان با بیان اینکه در ادامه کارآگاهان پلیس فتا متهم دستگیر شده را به یگان منتقل کرده و تحقیقات علمی و فنی از وی را آغاز کردند، افزود: متهم به جرم خود یعنی کلاهبرداری اینترنتی به ارزش ۴ میلیارد ریال اعتراف کرده است و پس از تکمیل پرونده جهت انجام سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل و سپس با قرار ۱۰۰ میلیارد ریالی روانه زندان شده است.

پایان پیام/۶۷۰۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]