جشن شکوفه دانش آموز دشت ورامین برگزار شد
جشن شکوفه دانش آموز دشت ورامین برگزار شد

بیش از ۱۴ هزار دانش آموز پایه اولی دشت ورامین در ۴۶۰ کلاس درس ساماندهی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین ، روح الله فراهانی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان قرچک در جشن شکوفه این شهرستان که در دبستان پسرانه سردار شهید داورزنی و کودک مسلمان برگزار شد، اظهار کرد: از همکارانی که امروز با فضاسازی و شاداب‌سازی مناسب، محیط مدرسه را آماده حضور باشکوه دانش‌آموزان کردند قدردانی می‌کنم.

وی گفت: سال تحصیلی پیش رو در شهرستان قرچک با شعار «مهر مهدوی» با حضور بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ دانش آموز پایه اولی در ۱۸۷ کلاس درس آغاز شده است.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان قرچک افزود: امروز شروع و مسیر جدید در زندگی نو‌گلان و آیندسازان فردا است و با برنامه‌ریزی و تعلیم تربیت مناسب می‌توانیم دانش‌آموزان در تراز انقلاب تربیت کنیم، دانش آموزانی که در مسیر ولایت و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب قدم بردارند.
 

جشن شکوفه دانش آموز دشت ورامین برگزار شد

سعید تاجیک، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پیشوا نیز در در این مراسم گفت: روز جشن شکوفه‌ها در مدارس به روی خندان و شاداب کودکان کلاس اولی باز می‌شود تا اولین گام برای سال‌های تحصیلی را با نواخته شدن زنگ مدرسه آغاز کنند.

وی گفت: این دانش آموزان با تعلیم و تربیت و با خواندن، آموختن و نوشتن به سوی پیشرفت کشور پیش می‌روند.
 

جشن شکوفه دانش آموز دشت ورامین برگزار شد

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پیشوا در ادامه افزود: در سال تحصیلی پیش رو ۲۵۶۰ دانش آموز پایه اولی در ۸۶ کلاس درس ساماندهی شدند که امروز  وارد کلاس درس می شوند.

همچنین مصطفی خدادادی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین در خصوص بازگشایی مدارس و جشن شکوفه اظهار کرد: زنگ مهر در مدارس ورامین به صدا درآمد و شعور و هیجان تازه به مدارس دمیده شد و مدارس بدون حضور دانش آموزان هیچ‌حس و انگیزه‌ای ندارد.
 

جشن شکوفه دانش آموز دشت ورامین برگزار شد

وی گفت: خدا را شاکر هستیم که امسال سال تحصیلی مهدوی را آغاز می‌کنیم، سالی که توسل به حضرت مهدی است و سعی داریم دانش آموزانی تربیت کنیم که دل در گروه انقلاب دارند.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین افزود: شهرستان ورامین نماد اقتدار و افتخار انقلاب است، ورامین و جوانان ورامین بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب حق ویژه برگردن نظام دارند پس با تمام وجود برای خدمت‌گذاری به این مردم پای کار هستیم تا سال تحصیلی خوب داشته باشیم.
 

جشن شکوفه دانش آموز دشت ورامین برگزار شد

خدادادی گفت: جشن شکوفه‌ها در دبستان علوی به صورت پایلوت برگزار شد، در این شهرستان  ۵هزار و ۷۰۰ دانش آموز پایه اولی در ۱۸۵ کلاس درس ساماندهی شدند.
 

پایان پیام/۶۷۰۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]