نتانیاهو: هیچ مصونیتی برای حماس وجود ندارد
نتانیاهو: هیچ مصونیتی برای حماس وجود ندارد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه با این ادعا که هیچ مصونیتی برای حماس وجود ندارد، گفت که جنگ غزه تا زمان دستیابی به همه اهداف ادامه خواهد داشت.

گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که جنگ فعلی نباید تا زمان دستیابی به همه اهداف مورد نظر متوقف شود.
این در حالی است که طبق گزارش‌ها، رژیم صهیونیستی پس از ناکامی در رسیدن به اهداف خود، هزاران نفر از نظامیانش را از غزه خارج کرده است.
به نقل از سایت خبری «الشرق»، نتانیاهو مدعی شد که رژیم صهیونیستی هیچ مصونیتی برای جنبش حماس در هیچ مکانی نمی‌دهد و جنگ غزه را تا زمان بازگرداندن امنیت به جنوب و شمال اراضی اشغالی ادامه می‌دهد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر مدعی شده تل‌آویو تا زمان رسیدن به اهداف خود از جمله «حذف حماس» و آزادی همه اسرای صهیونیستی دست از جنگ نمی‌کشد.
رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب و در سایه شکست‌های میدانی در غزه «صالح العاروری» نایب‌رئیس دفتر سیاسی حماس را در بیروت به شهادت رساند و حزب‌الله لبنان امروز اعلام کرد در اولین پاسخ، با ۶۲ راکت، پایگاه «مرون» ارتش رژیم صهیونیستی در شمل فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.
مقاومت فلسطین اما در شب سال نو میلادی و پس از سه ماه جنگ، یکی از سنگین‌ترین حملات راکتی خود را به تل‌آویو انجام داد.
حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی اعلام کرده‌اند، تا پایان حملات رژیم صهیونیستی به غزه، هیچ توافقی بر سر اسرا انجام نخواهد شد.
در حملات رژیم صهیونیستی به غزه، تاکنون چندین اسیر اسرائیلی کشته شده‌اند و ارتش این رژیم هم چندی پیش خبر داد سه اسیر را «با آتش خودی و به اشتباه» کشته است. 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]