امام جمعه جدید شهرستان قدس معرفی شد
امام جمعه جدید شهرستان قدس معرفی شد

طی حکمی از سوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام حمزه محمدی به عنوان امام جمعه شهرقدس معرفی و از زحمات حجت الاسلام رضا جوکار قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرقدس با حضور فتاح مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران، ائمه جمعه غرب و جنوب غرب استان تهران، نماینده مجلس غرب استان تهران، جمعی از مسوولین نظامی و انتظامی و شهرستان‌های غرب استان تهران، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عصر امروز در مصلی شهرقدس برگزار شد. 

در این مراسم طی حکمی از سوی حجت الاسلام حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام حمزه محمدی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان قدس معرفی و از زحمات و تلاش‌های حجت الاسلام رضا جوکار طی مدت بیش از  ۵ سال خدمت قدردانی شد.

در بخشی از حکم انتصاب حجت‌الاسلام حمزه محمدی آمده است: « با اعتماد به فضل الهی و در سایه عنایات حضرت ولی عصر(عج) ضمن قدردانی از مجاهدت‌های جناب حجت الاسلام رضا جوکار در دوره تصدی، بر اساس مصوبه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) که بحمدالله از شایستگی علمی و عملی و روحیه انقلابی برخوردار هستید، به‌عنوان امام جمعه شهرستان قدس منصوب می‌شوید».

حجت الاسلام حسینی معاون جذب و گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در سخنرانی این مراسم اظهار کرد: چتر امام جمعه گسترده در قرارگاه فرهنگی به اندازه شهرستان قدس گسترده است و هنر امام این است که نسلی راهگشا تربیت کند.

وی گفت: فرهنگ نماز جمعه باید حفظ شود و حجت الاسلام جوکار در ۵ سالی که در شهرقدس خدمت کردند خدمات ارزشمندی ارائه کرده و برای حجت الاسلام محمدی به‌عنوان امام جمعه جدید آرزوی موفقیت داریم. 

امام جمعه جدید شهرستان قدس معرفی شد

 

حجت الاسلام رضا جوکار دارای مدرک تحصیلی دکترای فقه و مبانی حقوق از دانشگاه و تحصیلات حوزوی سطح ۴، فعالیت‌های مختلفی در کارنامه فرهنگی آموزشی خود دارد. 

وی از سال ۱۳۸۹ امام جمعه بندرچارک هرمزگان و از سال ۱۳۹۲ امام جمعه قشم هرمزگان و از سال ۱۳۹۷ امام‌ جمعه شهرستان قدس استان تهران شد و اکنون در ادامه فعالیت‌ها در شهرستان پاکدشت حضور خواهد داشت.

حجت‌الاسلام جوکار مدرس حوزه و دانشگاه، موسس حوزه‌های علمیه بندر لنگه هرمزگان و قشم و موسس دانشگاه آزاد اسلامی بندر چارک هرمزگان است و در شهرستان قدس نیز با توجه به نیاز شهرستان مرکز تخصصی سطح ۳ انصارالمهدی با گرایش مهدویت را راه‌اندازی کرد. 

حجت‌الاسلام حمزه محمدی امام جمعه جدید شهرستان قدس، پیش از این سابقه امام جمعه شهر واوان شهرستان اسلامشهر از سال ۱۳۹۳ و دبیر جبهه فرهنگی جنوب‌غرب استان تهران را در کارنامه خود دارد.

پایان پیام/ ۶۷۰۷۵


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]