امام جمعه دماوند: مدیریت شهری پایش تصویری را تکمیل کند
امام جمعه دماوند: مدیریت شهری پایش تصویری را تکمیل کند

امام جمعه دماوند با بیان اینکه پایش تصویری و دوربین‌های شهری در شهرستان دماوند تکمیل شود، گفت: ادارات برای تکمیل پایش تصویری و داشتن شهر هوشمند با شهرداری همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت‌الاسلام کاظم فتاح‌دماوندی، امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند ضمن تبریک فرا رسیدن روز و هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی در تأمین نعمت امنیت برای مردم شریف ایران نقش بزرگی دارد و مردم هم قدردان زحمات پلیس خدمتگزار هستند.

وی افزود: پلیس جمهوری اسلامی ایران هم مقتدر و قوی است و هم مهربان و دلسوز؛ تقویت این دو خصلت، پلیس را محبوب‌تر می‌کند و مردم برای فعالیت اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و پژوهشی به امنیت احتیاج دارند و اگر امنیت نباشد، همه کارها تعطیل می‌شود.

امام جمعه دماوند گفت: اگر امنیت نباشد، مدارس و دانشگاه‌ها بسته می‌شود و اگر امنیت نباشد، بازار تعطیل می‌شود؛ اگر امنیت نباشد، مراسم شادی و عزا نخواهیم داشت و باید قدر حافظان امنیت را بدانیم و به آنها کمک کنیم؛ دشمن سعی می‌کند که فضای کشور را ناامن کند و ایجاد ناامنی در ایران و فتنه‌سازی و آشوب افکنی از اهداف بلند مدت و دائمی دشمنان است.

فتاح‌دماوندی ادامه داد: برای تأمین امنیت هم باید مردم هوشیار و حساس باشند و هم پلیس باید حساس و هوشیار باشد؛ مردم و پلیس باید به هم کمک کنند؛ نیروی انتظامی با اقدام قاطع و به موقع خود در برخورد با برهم زنندگان امنیت، اعتماد مردم را به خود بالا می‌برد.

وی تصریح کرد: یکی از مطالبات مردم از نیروی انتظامی و دستگاه قضایی مبارزه بی‌امان با سرقت و سارقین است و پلیس از مردم می‌خواهد موارد امنیتی برای حفظ اموال و منازل و مغازه‌ها از سرقت را رعایت کنند و نصب دوربین و دزدگیر و حفاظ و عمل به توصیه‌های پلیس برای حفظ امنیت مهم است.

امام جمعه دماوند خاطرنشان کرد: از شهرداران و شوراهای شهر تقاضا داریم پایش تصویری و دوربین‌های شهری را تکمیل و ارتقا دهند تا در تامین امنیت به وظیفه خود عمل کرده باشند؛ بیشتر روستاهای ما پایش تصویری کامل و خوبی دارند، اما متاسفانه این کار ضروری در شهر به سرانجام مطلوب نرسیده است و شهرداری باید به سرعت دوربین‌ها را تکمیل کند.

فتاح‌دماوندی افزود: لازم است همه ادارات با شهرداری برای تکمیل پایش تصویری و داشتن شهر هوشمند و حفظ امنیت بیشتر همکاری کنند و سنگ‌اندازی نکنند و نیروی انتظامی مجری قانون است و چه در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و چه در برخورد با سارقین، چه در اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی و پیشگیری از تصادفات، چه در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز و چه در اجرای قانون حجاب یا در مبارزه با مفاسد اخلاقی و اجتماعی و اقتصادی.

وی گفت: همه باید به قانون احترام بگذاریم تا بی‌نظمی و هرج و مرج پیش نیاید و آموزش و پرورش و رسانه‌ها برای آشنا کردن نسل جوان با قوانین و ارزش‌ها برنامه داشته باشند.

امام جمعه دماوند اضافه کرد: نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های اسلامی – ایرانی و مدافع خانواده و نگهدارنده جامعه از هر خطری است.

پایان پیام/۶۷۰۱۵/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]