راهپیمایی دفاع از مردم فلسطین در دشت ورامین برگزار شد
راهپیمایی دفاع از مردم فلسطین در دشت ورامین برگزار شد

هم‌زمان با سراسر کشور مردم مؤمن و انقلابی دشت ورامین در راهپیمایی باشکوه دفاع از مردم مظلوم فلسطین حضور پیدا کرده و اقدام این رژیم را مبنی بر تهاجم به غزه محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از دشت ورامین، ظهر امروز اقشار مختلف مردم دشت ولایت مدار و انقلابی ورامین در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بعد از نماز عبادی-سیاسی جمعه حمایت خود را از مردم ستم دیده فلسطین اعلام کردند.

مردم دشت ورامین در شهرستان قرچک از مقابل مصلی شهرستان تا مقابل آموزش و پرورش مسیر راه پیمایی را طی کرده و شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند.
 

راهپیمایی دفاع از مردم فلسطین در دشت ورامین برگزار شد

آنان همچنین نیز مسیر مسجد جامع تاریخی ورامین را تا امام زاده سید فتح الله طی کردند و شعار مرگ بر استکبار سر دادند، مردم شهرستان پیشوا نیز مسیر از امام زاده جعفر بن موسی کاظم را تا میدان امام خمینی (ره) طی کرده و کشتار رژیم کودک کش اسراییل غاصب را محکوم کردند.

در راهپیمایی امروز در دشت ورامین همه اقشار مختلف از پیر و جوان، زن و مرد، با تفکرات و عقاید مختلف سیاسی و اجتماعی حضور داشتند که همه برای دفاع از مظلومیت فلسطین هم صدا شده بودند و اقدام این رژیم و هم پیمانان آن‌ها را محکوم کردند.

 

 

 

 

در راهپیمایی امروز حضور جوانان و نوجوانان چشمگیر و پرشور بود، جوانانی که برای دفاع از مردم فلسطین و دفاع از آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب در این راهپیمایی شرکت کردند، حضور قشر جوان و دانشجو  و دانش آموزان در این راهپیمایی پرشور بود.

راهپیمایی دفاع از مردم فلسطین در دشت ورامین برگزار شد

 

حضور این قشر جوان در این راهپیمایی مشت محکم بر دهان استکبار، افراد خود فروخته و دشمنان معاند نظام بود که مدعی بودند جوان غیور ایران اسلامی از ارزش‌های والای نظام و انقلاب فاصله گرفته‌اند.

در پایان این راهپیمایی بیانیه‌ای مبنی بر حمایت همه جانبه از مردم فلسطین صادر شد.

گفتنی است در حاشیه این راهپیمایی مردم ورامین با پرکردن فرم، اعلام آمادگی کردند در صورت نیاز به منظور پیکار با صهیونیست عازم مناطق اشغالی شوند.

پایان پیام/۶۷۰۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]