بیانیه تولیت‌های آستان‌های مقدس طی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی
بیانیه تولیت‌های آستان‌های مقدس طی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی

­تولیت‌های آستان‌های مقدس در پی جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، بیانیه‌ای منتشر کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، ­تولیت‌های آستان‌های مقدس در پی جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مظلوم بی دفاع فلسطین، بیانیه‌ای منتشر کردند. متن بیانیه به این شرح است:

آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه در کشور‌های اسلامی با تأسی از نهضت امام حسین علیه السلام که در روز عاشورا برای اصلاح، ایستادگی در برابر باطل و مبارزه با ظلم و برای زدودن ستم از اسلام قیام کردند خود را پشتیبان مستضعفان جهان و حامی مقاومت مردم مبارز فلسطین دانسته و اقدامات نیرو‌های اشغالگر و عملیات ظالمانه رژیم وحشی صهیونیستی در نوار غزه را شدیدا محکوم می‌کند.

مردم مظلوم فلسطین در معرض جنایات وحشیانه بی‌سابقه‌ای از کشتار و آواره کردن هستند که هزاران غیرنظامی بی‌گناه را هدف قرار داده است. جنگی برای تخریب و نابودى گسترده مناطق غیرنظامی، به گونه‌ای که منجر به بی خانمانی مردم شده است و این همه افزون بر محاصره ظالمانه آنان و محرومیت شان از اساسی‌ترین نیاز‌های انسانی مانند آب، غذا، امنیت و دارو است.

از این رو به نام حق، انصاف و انسانیت از امت اسلامی و آزادگان جهان می‌خواهیم که از ملت مظلوم فلسطین در این مصیبت حمایت و پشتیبانی کنند و محاصره ظالمانه آنان را برطرف کنند همانگونه که از سازمان‌های بین‌المللی و منطقه‌ای می‌خواهیم تا تمام تلاش خود را برای حمایت لازم از غیرنظامیان بی‌گناه به کار گرفته تا نیرو‌های اشغالگر را اجبار به توقف فوری عملیات نظامی کنند و از استمرار اقدامات وحشیانه ناسازگار با اصول حقوق بشری که خود مدعی آن است، جلوگیری کنند.

ما تاکید می‌کنیم که راه حل اساسی برای گسترش امنیت و صلح در منطقه از طریق بازگرداندن حق به مردم با خروج اشغالگر از سرزمین‌های اشغال شده فلسطین، اعطای تمام حقوق مشروع مردم فلسطین و احیای حاکمیت فلسطین بر سرزمین‌های اشغالی به پایتختی بیت المقدس است، تا صلح در سراسر منطقه و جهان حاکم شود در غیر اینصورت تا زمانی که حقوق به تاراج رفته باز نگردد و مظلومیت مردم باقی باشد جهاد و مبارزه علیه این رژیم کودکش ادامه خواهد داشت.

از خداوند متعال برای شهدا رحمت واسعه و برای مجروحان شفا و برای خانواده‌های ایشان صبر و شکیبایی خواهانیم.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]