شهردار جدید باغستان معرفی شد
شهردار جدید باغستان معرفی شد

محمدرضا شمسایی با صدور حکم توسط استاندار تهران به عنوان شهردار جدید باغستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، آئین تکریم و معارفه شهردار شهر باغستان عصر امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، مدیرکل دفتر امور شورا و شهرداری‌های استانداری تهران، مسؤولان شهرستانی و مدیران شهری باغستان در فرهنگسرای آفتاب برگزار شد.

محمدرضا شمسایی شهردار جدید باغستان در این مراسم گفت: از حُسن اعتماد شورای اسلامی شهر باغستان تقدیر و تشکر می‌کنم و امید است که در کنار یکدیگر توفیق خدمت به مردم شریف باغستان را داشته باشیم.

وی افزود: انشالله با روحیه جهادی تمامی همکاران مجموعه مدیریت شهری کار را به پیش خواهیم برد همچنانکه در مدت سرپرستی نیز برنامه‌های توسعه‌ای و عدالت محوری توزیع امکانات و خدمات در سطح شهر دنبال شد‌.

شهردار باغستان بیان‌کرد: جلب مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌گذاری، توسعه خدمات‌رسانی عمومی، اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی، حفظ و احیا باغات، حفظ محیط زیست و استفاده از تمام ظرفیت‌های شهر طی برنامه‌ای مدون همچنان دنبال خواهد شد.

شهردار جدید باغستان معرفی شد

شهردار جدید باغستان معرفی شد

 

به گزارش فارس، در این مراسم محمدرضا شمسایی به عنوان شهردار جدید باغستان معرفی و از زحمات داریوش یگانه مظهر در طول تصدی این سمت تقدیر شد.

گفتنی است پس از استیضاح شهردار سابق، ابتدای مردادماه محمدرضا شمسایی توسط شورای اسلامی به عنوان شهردار باغستان انتخاب و هجدهم مهرماه با صدور حکم توسط استاندار تهران به عنوان شهردار این شهر منصوب شد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]