به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، محمود حسنلو معاون شرکت سپرده گذاری مرکزی در همایشی از رونمایی از سامانه اشتراک هوشمند و واگذاری مکانیزه دارایی های سهام عدالت متوفی به وراث آنها خبر داد، سامانه ای که پیش بینی می شود نگرانی های حدود ۱۵ میلیونی برطرف شود. مردم. حسنلو گفت: از سال […]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، محمود حسنلو معاون شرکت سپرده گذاری مرکزی در همایشی از رونمایی از سامانه اشتراک هوشمند و واگذاری مکانیزه دارایی های سهام عدالت متوفی به وراث آنها خبر داد، سامانه ای که پیش بینی می شود نگرانی های حدود ۱۵ میلیونی برطرف شود. مردم. حسنلو گفت: از سال ۱۳۸۳ تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از سهامداران از دنیا رفته اند و امیدواریم با همکاری شرکت های کارگزاری بتوانیم خدماتی را به جامعه سهامداران ارائه کنیم.

شرکت سپرده گذاری مرکزی با صنعت کارگزاری تجربیات ارزنده ای از جمله احراز هویت الکترونیکی حضوری و حضوری در سامانه سجام و فروش سهام عدالت در سال ۱۳۹۸ کسب کرده است و در حال حاضر بیش از ۴۴ میلیون نفر ثبت نام کرده اند. در سامانه سجام و بیش از ۳.۷ میلیون دارنده سهام متوفی در ایران وجود دارد. این می تواند فرصتی عالی برای کارگزاران برای جذب مشتریان جدید باشد.
 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]