سرمایه کلان از بورس خارج شد
سرمایه کلان از بورس خارج شد

در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران تداوم شد و نسبت به هفته پیشین افزایش یافت.

در این هفته شاهد تداوم خروج پول حقیقی بودیم و در تمامی روزهای هفته خروج سرمایه ثبت شد. روز شنبه ۵۵۸ میلیارد تومان خارج شد. رقم خروج پول حقیقی در روز یکشنبه ۴۳۳ میلیارد تومان و روز دوشنبه ۲۹۳ میلیارد تومان خارج شد. روز سه‌شنبه نیز رقم پول خروجی ۷۰۱میلیارد تومان بود. روز چهارشنبه ۱۵۹ میلیارد تومان پول حقیقی خارج شد.

در مجموع کل هفته ۲ هزار و ۱۴۴ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی ۴۲۹ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته ۱۰ درصد بیشتر است.

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

بیشترین خروج پول حقیقی در تمامی روزهای هفته به وبملت تعلق داشت. روز شنبه پس از وبملت، نمادهای وآیند، فولاد، فملی، شتران و شپنا در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای ریشمک، ثشرق و اردستان بیشترین ورود پول را داشتند.

روز یکشنبه نیز پس از وبملت، وآیند، خساپا، شستا و خودرو در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل بازرگام، بمولد و ثاخت بیشترین ورود را ثبت کردند. روز دوشنبه نیز نمادهای ثفارس، خساپا و خودرو در رده‌های بعدی خروج پول پس از وبملت قرار داشتند. در سوی دیگر، نمادهای بمولد، فسوژ و غاذر بیشترین ورود را داشتند. روز سه‌شنبه وبملت، وشهر، شستا، خاور و فملی بیشترین خروج سرمایه حقیقی را داشت و در مقابل حتاید، ودی و غمایه بیشترین ورود را ثبت کردند. 

در روز چهارشنبه وبملت برای هشتمین روز متوالی بیشترین خروج را داشت. تاپیکو، شستا، گلدیرا و حشکوه نیز در رده‌های بعدی بودند. در سوی دیگر، تاصیکو، ودی، غمایه، شبندر و قشهد بیشترین ورود را داشتند. 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]