همایش پیاده روی خانوادگی در روستای قشلاق جیتوی قرچک برگزار شد
همایش پیاده روی خانوادگی در روستای قشلاق جیتوی قرچک برگزار شد

همزمان با هفته تربیت بدنی، همایش پیاده روی خانوادگی در روستای قشلاق جیتو، از توابع بخش مرکزی قرچک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، بیش از ۲ هزار نفر از ساکنان روستای قشلاق جیتوی قرچک، روز جمعه با حضور در خیابان روستا و حرکت به سمت سالن ورزشی شهید اسدی، صحنه‌های زیبایی از انسجام خانواده‌ها در اجرای برنامه‌های منسجم و ورزشی را به نمایش گذاشتند.

روستائیان همچنین در طول مسیر در اعلام انزجار از جنایات و نسل کشی رژیم کودک کش اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر داده و خواستار اتحاد و انسجام هر چه بیشتر جهان اسلام و آزادیخواهان جهان در مقابله با این رژیم جعلی شدند.

مجید قیصر پناه بخشدار مرکزی قرچک در این مراسم اظهار کرد: توجه به سلامتی جامعه و تلاش در ارتقاء سطح سلامت عمومی جامعه یکی از مهمترین اهدافی است که بخشداری قرچک به آن اهتمام داشته با اجرای برنامه های مختلف، در صدد دست‌یابی به آن است.

وی گفت: امروز در اکثر مناطق روستایی شهرستان قرچک، علاوه بر اجرای طرح های عمرانی و هادی، به توسعه امکانات ورزشی و تفریحی از جمله سالن های ورزشی، زمین چمن مصنوعی، بوستان ورزشی و تجهیز بوستان ها به وسایل ورزشی توجه ویژه شده است.

همایش پیاده روی خانوادگی در روستای قشلاق جیتوی قرچک برگزار شد

 

قیصر با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به توسعه مناطق روستایی افزود: توسعه زیرساخت‌های روستایی و افزایش امکانات برای زندگی هر چه بیشتر برای زندگی روستانشینان، یکی از مهمترین برنامه های دولت سیزدهم است که اجرای آن به خوبی در مناطق روستایی شهرستان قرچک مشهود است و این امر منجر به مهاجرت معکوس افراد به مناطق روستایی شده است.

بخشدار مرکزی بیان داشت: یکی از مهمترین طرح هایی که با همت مسئولان و تلاش دولت سیزدهم پس از سال‌ها اجرایی شده و به سرانجام رسید، تعریض محور قشلاق جیتو به پاکدشت به طول ۴ کیلومتر و هزینه ۱۸۰ میلیارد ریال است که به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم روستا اجرا شده و قطعا به کاهش حوادث جاده ای منجر می‌گردد.

در پایان این مراسم، به بیش از ۳۰ نفر از شرکت کنندگان در این همایش پیاده روی به قید قرعه کارت هدیه ۵ میلیون ریالی  و برای ده نفر کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و کارت هدیه ۵ میلیونی ریالی اهدا شد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]