کشف ۱۰ میلیارد کالای قاچاق در بزرگراه شهید رجایی
کشف ۱۰ میلیارد کالای قاچاق در بزرگراه شهید رجایی

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف یک دستگاه موتور تراکتور و بیش از ۷۰ هزار شیرآلات قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال و دستگیری ۲ متهم در بزرگراه شهید رجایی تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا ماموران کلانتری ۱۳۱ شهرری در بزرگراه شهید رجایی به سمت شمال حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه خودرو نیسان مشکوک و جهت بررسی خودرو را متوقف کردند. 

وی گفت: پس از انجام هماهنگی های لازم در بازرسی از خودروهای توقیفی بیش از ۷۰ هزار انواع شیرآلات قاچاق و یک دستگاه موتور تراکتور که به صورت قاچاق وارد کشور شده بودند را کشف کردند. 

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند افزود: ارزش ریالی محموله کشف شده توسط کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است. 

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با بیان اینکه اجرای طرح های مقابله با کالای قاچاق بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]