مراسم هشتمین سالگرد شهید «مصطفی صدر زاده» برگزار شد
مراسم هشتمین سالگرد شهید «مصطفی صدر زاده» برگزار شد

مراسم هشتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «مصطفی صدر زاده» در گلزار شهدای بهشت رضوان کهنز شهریار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، مراسم هشتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، ورزشکاران و جمعی از مسوولان شهرستانی عصر امروز در گلزار شهدای بهشت رضوان کهنز شهریار برگزار شد.

عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران ضمن گرامیداشت یاد شهدای غزه به مقام والای شهادت اشاره کرد و گفت: شهدا نمونه انسان کامل هستند و خدایی شدن انسان به کمال است و به سن نیست.

پدر شهید صدرزاده در ادامه مراسم به بیان بخشی از وصیت نامه و نکاتی درباره تربیت فرزندان اشاره کرد. 

مراسم هشتمین سالگرد شهید «مصطفی صدر زاده» برگزار شد

 

این مراسم با روایتگری، مداحی و بیان خصوصیات اخلاقی شهدا به‌ویژه شهید صدرزاده و حضور ورزشکاران نوجوان و جوان الگو گرفته از مکتب شهدا، اجرای گروه سرود و همخوانی نونهالان حافظ قرآن همراه بود.

مصطفی صدر زاده متولد سال ۱۳۶۵ یکی از شهدای مدافع حرم مسجد امیرالمومنین(ع) کهنز شهریار است که در سال ۱۳۹۲ با نام جهادی سید ابراهیم داوطلبانه به سوریه رفت و  فرماندهی گردان عمار و جانشین تیپ فاطمیون را عهده‌دار بود و روز تاسوعای سال ۱۳۹۴ دقایقی قبل از اذان ظهر در حلب به شهادت رسید. 

مراسم هشتمین سالگرد شهید «مصطفی صدر زاده» برگزار شد

 

شهید مصطفی صدرزاده در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: «مردم عزیز ایران یادمان باشد که به خاطر وجب به وجب این سرزمین و دین اسلام چقدر خون دادیم. چقدر بچه‌های ما یتیم شدند،‌ زن‌ها بیوه، مادرها مجنون، پدرها گریان. فقط و فقط برای خدا بود. در این ماه مبارک رمضان، دل ما شکست،‌ دل امام زمان بیشتر و بیشتر که در مملکت شهدا، حرمت ماه خدا، توسط بعضی‌ها نگه‌داشته نشد و برادارن و خواهران من ماهواره و فرهنگ کثیف غرب، مقصدی به جز آتش دوزخ ندارد. از ما گفتن، ما که رفتیم…. ».

مقام معظم رهبری در مراسم سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) درباره شهید صدرزاده فرمودند: «ما امروز در سرتاسر کشور، هزاران هسته‌ی مقاومت در مساجد و در هیئت‌ها داریم؛ از این هسته‌های مقاومت، جوان‌هایی برمی خیزند به عنوان مدافع حرم، جوان‌هایی برمی‌خیزند به‌عنوان مدافع امنیّت، جوان‌هایی برمی خیزند به عنوان بسیجی دانشجو. گاهی اوقات شما می‌بینید از یک روستا یک شخصیت منور و نورانی برمی‌خیزد از یک روستای اطراف شهریار یک جوان فداکار و نورانی مثل مصطفی صدرزاده به وجود می‌آید. ما از این مصطفی‌های صدرزاده در تمام سرتاسر کشور بسیار داریم، هزاران داریم اینها همه امیدبخش است.»

پایان پیام/ ۶۷۰۷۵


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]