برج طغرل با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان مرمت می‌شود
برج طغرل با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان مرمت می‌شود

معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه مرمت برج طغرل با اعتبار ۱ میلیارد تومان آغاز شده است، گفت: لکه گیری و اتمام کار مرمت در برج طغرل به اعتباری در حدود ۲۵۰ میلیارد تومان نیاز دارد که دستور تأمین آن صادر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، علی دارابی معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صبح امروز در بازدید از برج طغرل شهرری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرمت برج طغرل با اعتبار ۱ میلیارد تومان آغاز شده و در حال حاضر در مراحل پایانی مرمت قرار دارد. لکه گیری ‌ها و اتمام کار مرمت در برج طغرل به اعتباری در حدود ۲۵۰ میلیارد تومان نیاز دارد که دستور تأمین آن صادر شد.

وی در ادامه گفت: شهردار منطقه در خصوص تدقیق حریم برج طغرل درخواست بازنگری داشت که در دستور کار قرار دارد و مطالعات آن انجام شده است‌.

معاون وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: در حوزه میراث فرهنگی تلاش می‌کنیم هم از میراث فرهنگی  صیانت کنیم و هم از حقوق عامه مردم دفاع و همچنین با هدف توسعه کشور تلاش می کنیم تا راهبرد وزارت خانه با همکاری شهرداری‌ها و سایر دستگاه اجرایی شود.

دارابی در پایان خاطرنشان کرد: برج طغرل یکی از قطب‌های مهم و بزرگ گردشگری در استان تهران است لذا از اقدامات صورت گرفته در جهت زیباسازی و حفظ اثر توسط همکارانمان تقدیر و تشکر دارم.

برج طغرل با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان مرمت می‌شود

 

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]