۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن تهران در دهه فجر تحویل متقاضیان می‌شود
۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن تهران در دهه فجر تحویل متقاضیان می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ واحد در نهضت ملی مسکن استان تهران پیشرفت بالای ۷۰ درصد دارد که ۲ هزار واحد آن در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و تحویل متقاضیان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درباره وضعیت پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در استان تهران اظهار کرد: تا کنون ۳ هزار و ۵۰۰ واحد در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان با پیشرفت بیش از ۷۰ درصد همراه شده اند که ۲ هزار واحد آن در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی با بیان اینکه یک میلیون نفر متقاضی از استان تهران در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند، افزود: از این تعداد، ۱۶۰ هزار نفر واجد ۴ شرط قانونی بودند و تایید نهایی شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد: همچنین زمین مورد نیاز برای ۱۲۰ هزار نفر تامین شده و عملیات اجرایی ۵۰ هزار واحد نیز آغاز شده است.

جنتی با اشاره به تامین اراضی در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: مجموعا ۲ هزار هکتار زمین در استان تهران شناسایی شده و در مراحل مختلف تایید قرار دارد.

وی یادآور شد: بیشترین اراضی تامین شده در استان تهران با استفاده از روش الحاق به محدوده شهرها بوده و در حال توافق با بخش خصوصی برای تامین ۲۵۰ هکتار زمین هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تاکید کرد: برای استفاده از اراضی مازاد سایر دستگاه‌های دولتی در طرح نهضت ملی مسکن به میزان ۴۰ هکتار برنامه‌ریزی شده است.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]