توقیف موتورسیکلت ۱۲میلیاردی در شهرقدس
توقیف موتورسیکلت ۱۲میلیاردی در شهرقدس

فرماندهی انتظامی شهرستان قدس از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین به ارزش۱۲ میلیارد ریال توسط ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، سرهنگ غلامعلی نعمتی عهده دار فرماندهی انتظامی شهرستان قدس اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۲ حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق با مشخصات سوزوکی سی بی ۱۳۰۰ سی سی که در سطح شهر در حال تردد و برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بود را توقیف و پس از هماهنگی قضائی به کلاتنری منتقل شد.

وی افزود: با توجه به اینکه این موتورسیکلت خارجی با حجم موتور غیرمجاز فاقد مدارک قانونی و ممنوعیت فروش بوده و به صورت قاچاق وارد کشور شده بود، ماموران کلانتری نسبت به انتقال آن به مقر انتظامی اقدام و پرونده ای در این خصوص تشکیل شد.

سرهنگ نعمتی با بیان اینکه موتورسیکلت توقیفی از نظر کارشناسان، دارای ارزش ریالی بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال می باشد، خاطرنشان کرد: طبق قانون تردد موتورسیکلت های سنگین در سطح شهر ممنوع بوده و پلیس با تمام توان نسبت به شناسائی و توقیف اینگونه وسائط نقلیه که موجب برهم زدن نظم عمومی و آسایش شهروندان می شوند اقدام و مالکان نیز به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]