فرماندار ری: مدیریت چند بخشی جاده‌ها باعث اخلال در خدمات رسانی می‌شود
فرماندار ری: مدیریت چند بخشی جاده‌ها باعث اخلال در خدمات رسانی می‌شود

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مدیریت چند بخشی مسیر و جاده ها بویژه در نقاط مرزی با سایر شهرستان ها عامل عدم رسیدگی مناسب و اخلال در خدمات رسانی به این نقاط می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، در آستانه فرارسیدن فصل سرد سال و پیش بینی وقوع بارش های قابل توجه، هفتمین نشست شورای هماهنگی امور ترافیک شهرستان ری به ریاست مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در محل سالن شهدای مدافع حرم ساختمان فرمانداری برگزار شد.

فرماندار ویژه ری در این نشست با اشاره به لزوم مدیریت واحد و هماهنگ پیرامون موضوعات مربوط به شورای امور ترافیک در سطح شهرستان، گفت: مدیریت چند بخشی مسیر و جاده ها بویژه در نقاط مرزی با سایر شهرستان ها عامل عدم رسیدگی مناسب و اخلال در خدمات رسانی به این نقاط می شود که موجبات نارضایتی عمومی بویژه رانندگان وسایل نقلیه را فراهم می کند.

باب الحوائجی در ادامه به اجرای طرح های بهسازی و توسعه ای در حوزه راهها و شریان های ترافیکی درون مناطق مسکونی از جمله شهرها اشاره و عنوان کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم در این حوزه، مورد توجه قرار گرفتن عامل انسانی و علایق و نیازهای شهروندان جهت تردد و دسترسی به نقاط مختلف می باشد. ارائه هرگونه طرحی بدون مدنظر قرار دادن پیوست های انسانی و نادیده گرفتن نیازهای عابرین و شهروندان قطعا عامل بروز مشکلات عدیده در این بخش می شود.

وی در پایان اشاره به در پیش بودن فصل سرما و بارش های فصلی افزود: باتوجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر بارش های فراتر از حد معمول در پاییز و زمستان سالجاری و برودت هوا بویژه در فصل زمستان ضروری است ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای به همراه شهرداری ها و دهیاری های تابعه از هم اکنون تمهیدات مناسب را جهت اجرای طرح های ویژه و آماده به کار بودن وسایل و تجهیزات مورد نیاز اندیشیده و مانع از ایجاد غافلگیری در زمان بروز بارش های سنگین گردند.

لازم بذکر است در این جلسه که با حضور بشارت معاون هماهنگی امور عمرانی و شیخ محمدی سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری، بخشداران و شهرداران تابعه و سایر مسئولین برگزار شد، مواردی همچون ارائه گزارشات مربوط به اقدامات انجام شده جهت مواجهه با شروع فصل بارندگی «طرح زمستانی»، پیگیری بهسازی آسفالت و روشنایی برخی از معابر، پیگیری وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی و اعمال محدودیت های ترافیکی پیرامون برگزاری راهپیمایی مردمی ۱۳ آبان در شهرها و بخش های تابعه در دستور کار این نشست قرار داشته است.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]