توقیف ۲ خودروی حمل نخاله و ضایعات هنگام تخلیه در فشافویه
توقیف ۲ خودروی حمل نخاله و ضایعات هنگام تخلیه در فشافویه

رئیس اداره محیط‌ زیست شهرستان ری از آغاز طرح برخورد با تخلیه نخاله در حاشیه جاده‌ها خبر داد و گفت: ۲ خودروی حامل ضایعات و پسماند دامی و کشتارگاهی و نخاله‌های ساختمانی در بخش فشافویه حین تخلیه بار در حاشیه جاده توقیف شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، محمد رستگاری رئیس اداره محیط‌ زیست شهرستان ری با اشاره به ممنوعیت تخلیه نخاله‌ در حاشیه جاده‌ها اظهار کرد: تخلیه نخاله‌ها در محل‌های غیرمجاز یکی از معضلات جدی شهرستان ری است، لذا با همکاری اداره راه بخش فشافویه در راستای جلوگیری از تخلیه نخاله و زباله اقدام شد.

وی افزود: تخلیه هرگونه زباله یا نخاله در حاشیه جاده تخلف محسوب می‌شود و طرح مستمر برخورد با این اقدامات در بخش فشافویه شهرستان ری آغاز شده است.

رئیس اداره محیط‌ زیست شهرستان ری در ادامه سخنانش گفت: در همین راستا ۲ خودروی حامل نخاله و زباله که اقدام به تخلیه ضایعات دامی و کشتارگاهی و تراشه‌های آسفالت در حاشیه جاده کرده بودند، توقیف شدند.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون و مقررات تمامی نخاله‌ها باید در مرکز آرادکوه تخلیه شود اما برخی سودجویان از ورود به این مرکز خودداری کرده و در اولین نقطه ممکن در اطراف جاده اقدام به تخلیه می‌کنند.

رستگاری در پایان خاطرنشان کرد: جمع‌آوری نخاله‌هایی که از پیش در این محور تخلیه شده نیاز به همکاری سایر دستگاه‌ها دارد که موضوع را برای اجرا در کارگروه مدیریت پسماند پیگیری خواهیم کرد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]