بیش از ۳۵۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر در فیروزکوه توزیع شد
بیش از ۳۵۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر در فیروزکوه توزیع شد

مسؤول بسیج سازندگی سپاه شهرستان فیروزکوه از توزیع بیش از ۳ هزار ۵۰۰ بسته کمک معیشتی و نوشت افزار به واسطه رزمایش کمک های مومنانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا آبان ماه امسال در سطح شهرستان فیروزکوه خبر داد.

عسکر اسفندیار مسؤول بسیج سازندگی سپاه شهرستان فیروزکوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از ابتدای بیماری منحوس کرونا تاکنون بیش از ۳ هزار ۵۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر در شهرستان فیروزکوه توزیع شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون نزدیک به ۲ هزار بسته کمک معیشتی میان خانواده‌ها و بیش از یک هزار ۵۰۰ بسته لوازم التحریر میان دانش‌آموزان بی بضاعت و کم بضاعت توزیع شده است.

اسفندیار با بیان اینکه ارزش ریالی بسته‌های نوشت افزار و لوازم‌التحریر و همچنین کیف مدرسه نیز ۵۰۰ هزار تومان برآورد می‌شود، افزود: دفتر، مداد، خودکار، کوله پشتی، نوشت افزار و … در این بسته‌ها وجود دارد.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فیروزکوه با اشاره به توزیع ۲۰۰ بسته لوازم التحریر در سال جدید، گفت: این بسته ها به همت سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) ناحیه فیروزکوه و کمک بسیجیان، خیرین و سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران تامین شد.

وی خاطرنشان کرد: این بسته‌ها با رعایت حفظ کرامت انسانی اهدا شده است تا قدری از دغدغه‌ها و آلام اقشار کم‌بضاعت و بی‌بضاعت را بکاهیم.

پایان پیام/۶۷۰۶۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]