دستگیری یک سوداگر مرگ در ری
دستگیری یک سوداگر مرگ در ری

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر در هنگام انتقال مواد از استان های جنوبی به تهران خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سرهنگ سیدرضا عمادالدین جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ری  در پی دریافت یک خبر موثق مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از استان های جنوبی کشور به شهر تهران توسط راننده یک دستگاه خودروی پژو پارس، ضمن تکمیل اقدامات اطلاعاتی، مسیرهای احتمالی حضور این محموله را شناسایی کردند. 

وی با اشاره به اینکه  در رصد های اطلاعاتی به دست آمده راننده خودرو در حال انتقال مواد بود، افزود: در این راستا چند تیم از ماموران این پلیس با همکاری یکدیگر، ضمن شناسایی محور تردد این خودرو و استقرار در در محورهای مواصلاتی احتمالی، با پایش چندین ساعته، در نهایت روز گذشته موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و  آن را متوقف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: ماموران پلیس در بازرسی از خودرو ۵ کیلو و  ۳۰۰ گرم تریاک که به صورت حرفه ای داخل خودرو جاساز شده بود کشف کردند. 

سرهنگ عمادالدین با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شد اظهار داشت: با توجه به اقدامات شوم سوداگران مرگ، نیاز است خانواده ها سطح آگاهی و دانش خود را نسبت به آسیب های مواد مخدر بالا برده و به منظور حفظ فرزندان خود از معضل اعتیاد، همواره در افزایش اطلاعات خود در زمینه مواد مخدر تلاش کنند. 

وی تاکید کرد: عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و پلیس از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگذار نخواهد بود. 

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]