دبیرخانه دائمی شورای هفته فرهنگی ری باید تشکیل شود
دبیرخانه دائمی شورای هفته فرهنگی ری باید تشکیل شود

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: باید دبیرخانه دائمی شورای هفته فرهنگی ری تشکیل و برنامه‌های محتوایی جامع و کامل‌تری به منظور بزرگداشت حضرت عبدالعظیم (ع) و ایام هفته فرهنگی ری تدارک دیده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، یکصد و سی و هفتمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری به ریاست معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با محوریت بررسی اقدامات دستگاه ها در برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته فرهنگی شهرستان ری و عملکرد ادارات در حوزه عفاف و حجاب در محل سالن جلسات شهدای مدافع حرم ساختمان فرمانداری برگزار شد.

مهدی باب الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری امروز در این جلسه با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی ری اظهار کرد: هفته فرهنگی ری با محوریت میلاد حضرت عبدالعظیم (ع) با همکاری نهادها و دستگاه‌های متولی در سطح شهرستان ری به خوبی اجرایی شد، اما باید این اقدامات و برنامه‌ها تکمیل و به صورت دقیق‌تر انجام شود.

وی گفت: در این راستا باید دبیرخانه دائمی شورای هفته فرهنگی ری تشکیل و برنامه‌های محتوایی جامع و کامل‌تری به منظور بزرگداشت حضرت عبدالعظیم (ع) و ایام هفته فرهنگی ری تدارک دیده شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: در جلسه امروز تصمیمات اثرگذاری در جهت بهبود ساختارهای فرهنگی شهرستان ری اتخاذ و مقرر شد تا از ظرفیت‌های کانون مساجد در راستای غنای فرهنگی جامعه استفاده شود.

معاون استاندار تهران با اشاره به ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) گفت: از بخشداران شهرستان ری تقاضا داریم برنامه‌های محتوایی و مردمی به منظور سوگواری و ایام شهادت حضرت فاطمه (س) تهیه شود.

باب الحوائجی افزود: ماکت کوچکی از شرایط زندگی حضرت زهرا (س) در ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در حال ساخت است که در ایام سوگواری این بانوی بزرگوار رونمایی خواهد شد.

فرماندار ری در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان اینکه تراز ورزشی شهرستان ری با برخی استان‌های کشور برابری می‌کند، گفت: باید ساختار مدیریتی این بخش نیز به تناسب این ظرفیت ارتقا یافته تا شاهد توسعه ورزش باشیم، از همین رو با مشارکت فرمانداری و اداره ورزش شهرستان ری خانه‌های ورزش مستقل در شهرستان ری احداث می‌شود.

باب الحوائجی در پایان خاطرنشان کرد: اولین وظیفه حوزه اجتماعی، تشکیل گروه صیانت از حقوق شهروندی است، لذا می‌بایست گروه‌های بازرسی در این زمینه تشکیل شود و شیوه تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌ها مورد ارزیابی قرار گیرد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]