تبیین خدمات بسیج در جامعه ضروری است
تبیین خدمات بسیج در جامعه ضروری است

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر تبیین فعالیت‌های بسیج، گفت: برای تبیین فعالیت‌های بسیج بایستی از روش‌ها و زبان‌های مختلفی استفاده کرد؛ گاهی خدمات زیادی صورت می‌گیرد ولی به خوبی مطرح نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام ربانی در دیدار با شورای بسیج وزارت جهاد کشاورزی ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) اظهار کرد: حضرت زینب(س) مظهر تمام عیار جهاد تبیین هستند و به گونه ای که کربلا در کربلا می ماند اگر  زینب نبود. 

وی بیان کرد: صبوری، قهرمانی، شجاعت، زهد، شایستگی و پاک‌دامنی در کنار کسب علم و دانش باعث شده بود که حضرت زینب(س) جایگاه بالایی داشته باشند و امیدواریم این الگو همواره برای ما زنده‌تر بماند و بیشتر بتوانیم از این الگو استفاده کنیم. 

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: شرایط بسیار سخت و تلخ و ناگواری بر مظلومین فلسطین و غزه می‌گذرد و کلمات نمی‌تواند بزرگی این فاجعه را نشان دهد؛ همه باید برای نجات مردم مظلوم غزه و نجات امت اسلامی و بشریت از دست این مجموعه شرور دعا کنیم. 

وی فرا رسیدن هفته بسیج را به همه بسیجیان تبریک گفت و افزود: هفته بسیج فرصت بسیار مناسبی برای بیان ارزش‌ها و کمالات بسیج است و ضرورت دارد نقشی که بسیج در جامعه دارد برای مردم تبیین شود. 

حجت الاسلام ربانی با بیان اینکه هفته بسیج فرصتی ارزشمند و استثنایی برای اعتلای بسیجیان است ادامه داد: بسیجیان مورد عنایت خداوند قرارگرفته‌اند که در این مسیر حرکت کرده و به مردم خدمت می‌کنند و باید روز به روز تعالی و رشد بیشتری داشته باشند که تا پایان بسیجی باقی بمانند؛ اگر روز به روز حالت عبودیتمان نسبت به خداوند بیشتر شود امید است که تا پایان در این مسیر بمانیم و الا ممکن است انسان این سعادت را نداشته باشد که تا آخر بسیجی بماند. 

وی تصریح کرد: بسیجیان بایستی عملکرد خود در سال گذشته را ارزیابی کنند و فعالیت‌های خود را در سال آینده از نظر کیفی و کمی ارتقا دهند همانطور که در قرآن و روایات بر انجام بهتر فعالیت‌ها تأکید شده است.  

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تبیین فعالیت‌های بسیج را مورد تأکید قرار داد و گفت: برای تبیین فعالیت‌های بسیج بایستی از روش‌ها و زبان‌های مختلفی استفاده کرد؛ گاهی خدمات زیادی صورت می‌گیرد ولی در فضای تبلیغی و فضای مجازی به خوبی مطرح نمی‌شود که باعث می‌شود مردم از این فعالیت‌ها اطلاعی نداشته باشند. 

وی استفاده از زبان هنر برای معرفی خدمات بسیج را مؤثر دانست و افزود: بسیجیان باید تلاش کنند با روش‌های مختلف و به شکل‌های گوناگون خدمات بسیج را تبیین کنند تا افکار جامعه نسبت به فعالیت‌های بسیج روشن شود.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]