وزیر کشور: صنعت کشور در حال رشد است
وزیر کشور: صنعت کشور در حال رشد است

وزیر کشور در حاشیه بازدید از دو واحد تولیدی در شهرستان دماوند گفت: ظرفیت‌های صنعتی نشان می‌دهد که صنعت کشور در حال رشد است.

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، احمد وحیدی وزیر کشور در جریان سفر به شهرستان دماوند به همراه فخاری استاندار تهران و جمعی از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی از دو‌ واحد تولیدی شرکت تکاپ اتصال و البا گاز در ناحیه صنعتی آیینه‌ورزان این شهرستان بازدید کرد.

وزیر کشور در حاشیه این دیدار اظهار کرد: ظرفیت خیلی خوبی در کارخانه‌های صنعتی دماوند وجود دارد که می‌تواند کاملا توسعه یابد و این نشان‌دهنده ظرفیت صنعتی است.

وی افزود: صاحبان کارخانه‌ها با نشاط و فعال به دنبال توسعه فعالیت خود هستند و این نشان می‌دهد که صنعت ما روز به روز در حال رشد است؛ از کارخانه دیگری بازدید کردیم که شرایط و محصولات بسیار خوبی داشت و قادر به صادرات هستند و حتی به کشورهای اروپایی نیز صادر می‌کنند.

وزیر کشور ادامه داد: این موارد چند نوید دارد و اول اینکه صنعت ما روبه جلو و تولیدات داخلی است که می‌تواند کاملا خودکفایی را برای کشور تأمین کند و در این زمینه، اشتغال‌زایی خیلی خوبی دارند.

وحیدی خاطرنشان کرد: طبق پرسش‌هایی که داشتیم، دریافت‌های قابل قبولی کارمندان کارخانه‌های دماوند داشتند و دولت کاملا از فعالیت‌های این کارخانه‌ها حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: با استاندار تهران صحبت کردیم که موارد و مشکلات این کارخانه‌ها در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح تا کمبودها برطرف شود و در ستاد تسهیل برای کمک به آنها پیش‌بینی‌های لازم انجام خواهد شد.

وزیر کشور تصریح کرد: حمایت‌های دولت دو قسمت است، یکی در خصوص تسهیلات مورد نیاز بوده که قرار شد تا این موضوع تامین شود و یکی دیگر در حوزه ارز‌هایی که به دست می‌آورند در خصوص نحوه مصرف آن بود که صحبتی با رئیس بانک مرکزی خواهیم داشت تا چگونه بتوانند از ارزهای تولیدی خود استفاده کنند.

پایان پیام/۶۷۰۱۵/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]