پیاده‌روی خانوادگی در ورامین برگزار شد
پیاده‌روی خانوادگی در ورامین برگزار شد

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در هفته وحدت همزمان با سالروز ولادت حضرت محمد(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) در شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، به مناسبت هفته وحدت و همچنین هفته فرهنگی شهرستان ورامین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین، حجت الاسلام محمودی امام جمعه موقت، زاهدی بخشدار مرکزی، شهردار و اعضای شورای شهر ورامین و آحاد مردم صبح امروز برگزار شد.

این مراسم که با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین و اداره ورزش و جوانان برگزار شد با استقبال پر شور مردم شهرستان ورامین روبروی شد و برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت هفته فرهنگی ورامین در حاشیه آن برگزار شد.

مصطفی نظری مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری ورامین درحاشیه پیاده روی خانوادگی هفته وحدت اظهار کرد: هدف از برگزاری این مراسم ها ایجاد شادی و نشاط در شهرستان بوده که با استقبال پر شور خانواده و قشر جوان روبرو شد.

پیاده‌روی خانوادگی در ورامین برگزار شد

 

وی بیان داشت: در کنار این همایش پیاده روی خانوادگی ایجاد ایستگاه های تغذیه سالم در ابتدای مسیر و ایستگاههای فرهنگی برای کودکان، ایستگاه سلامت و تندرستی برای سالمندان که در این ایستگاه ضمن چکاپ کامل و ایجاد پرونده در سامانه سیب وضعیت آنها بررسی شد.

وی در ادامه بیان داشت: در هفته های آتی برای قشر جوان برنامه های متنوع در نظر گرفته شده که در هفته فرهنگی در ورامین از این برنامه رونمایی می شود تا شور و نشاط در جامعه قابل مشاهده باشد.

پیاده‌روی خانوادگی در ورامین برگزار شد

 

وی در پایان گفت: به قید قرعه بیش از ۵۰۰ هدیه نفیس به شرکت کنندگان در این همایش پیاده روی خانوادگی  اهدا شد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]