برنامه رژیم صهیونیستی طراحی یک جنگ تمام عیار برای نابودی غزه بود
برنامه رژیم صهیونیستی طراحی یک جنگ تمام عیار برای نابودی غزه بود

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: رژیم صهیونیستی بیش از ۷۰ سال است که خاک فلسطین را غصب کرده و یک متجاوز است و برنامه این رژیم منحوس بعد از جنگ ۳۳ روزه طراحی یک جنگ تمام عیار برای نابودی غزه بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، علی سرلک از فرماندهان دوران دفاع مقدس و استاد دانشگاه امام حسین(ع) در مراسم یادواره شهدای مسجد امام رضا(ع) شهرستان قدس ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: رژیم صهیونیستی بیش از ۷۰ سال است که خاک فلسطین را غصب کرده و یک متجاوز است. اسرائیلی ها، آمریکایی ها و انگلیسی ها از سال ۱۳۷۰ نزدیک به ۳۰۰ هزار یهودی را به مناطق شهرک نشین دعوت کردند تا آنجا ساکن شوند و از هیچ کمکی برای رفاه آنان دریغ نکردند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: اگر سخنان حضرت آقا را در دانشگاه امام علی(ع) بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که ایشان تاکید کردند ما حضور فیزیکی در جنگ غزه نداشته و نداریم و وزیر امور خارجه آمریکا اعتراف کرده است که ما سندی برای دخالت ایران در این جنگ نداریم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: در جریان کشور آذربایجان که قطب صهیونیست ها است، نزدیک بود کشور وارد جنگ شود که با تدبیر رهبری و دولت رئیسی این اتفاق رخ نداد زیرا ایران کشور جنگ طلب نیست. دولت سیزدهم سعی کرد تا روابط خود با همه کشور ها را تقویت کند اما روی مواضع خود پایدار ماند و اجازه نداد کسی برایش خط مشی تعریف کند مانند کشور عربستان که یک قطب اقتصادی بین کشور های عربی است. هدف دولت سیزدهم و نهضتی که آغاز کرده تکمیل پروژه های نیمه کاره است که یکی پس از دیگری انجام می‌شود مانند پروژه آب همدان و تکمیل و بهره برداری از فرودگاه سقز.

سرلک در خصوص غزه و جبهه مقاومت تصریح کرد: ضد انقلاب در فضای مجازی و مجامع عمومی اعلام می‌کند که حماس شروع کننده حمله به اسرائیل است و باید نابود شود لازم است یاد آوری کنم که رژیم صهیونیستی بیش از ۷۰ سال است که خاک فلسطین را غصب کرده و یک متجاوز است و برنامه این رژیم منحوس بعد از جنگ ۳۳ روزه  طراحی یک جنگ تمام عیار برای نابودی غزه بود.

وی گفت: حماس با یک حمله ارتش مجهز رژیم صهیونیستی را در هم کوبید و ۴۰۰ نفر که ۵۰ نفرشان افسر اطلاعاتی بودند را به هلاکت رساند. برای همین است که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ اسرائیل این عملیات و شکست را نمی‌تواند ترمیم کند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]