فرماندار ری: مدیری که هدف‌گذاری ندارد باید از مدیریت خداحافظی کند
فرماندار ری: مدیری که هدف‌گذاری ندارد باید از مدیریت خداحافظی کند

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مدیران باید با اسلحه علم، مدیریت و برنامه ریزی در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کنند اگر مدیری توانایی این کار را دارد بماند و اگر ندارد از مسؤولیت کناره گیری کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری امروز با حضور در بخش خاوران ضمن بازدید از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی، در جریان مشکلات بخش قرار گرفت.

غبار روبی مزار مطهر شهدای گمنام قیامدشت، نشست هم اندیشی با ائمه جماعات بخش خاوران، دیدار با خانواده معظم شهید کثیری، بازدید و پیگیری مشکلات اجرایی تعدادی از پروژه های عمرانی، کلنگ زنی پروژه تعریض و بهسازی جاده چهلقز، بازدید از پروژه مرکز پایش تصویری، جلسه شورای اداری بخش، نشست با نخبگان علمی و ورزشی، نشست با دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش خاوران و شهر قیامدشت و نشست با اعضای هیأت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات بخش از جمله برنامه‌های فرماندار ویژه شهرستان ری در این سفر بود.
 

فرماندار ری: مدیری که هدف‌گذاری ندارد باید از مدیریت خداحافظی کند

 

فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای اداری بخش خاوران با تأکید بر خدمات‌دهی به مردم اظهار کرد: مدیری که مردم را جدا ببیند و برای مردم حرکت نکند، قطعاً مدیر نظام اسلامی نخواهد بود و اگر فردی با چنین رویکردی مدیر است، حتما این جایگاه را غصب کرده است.

وی با بیان اینکه بی تفاوتی نسبت به مردم زنگاری شده که بر مدیریت بعضی مدیران سنگینی می‌کند، گفت: در حال حاضر بی‌احساس بودن نسبت به مشکلات مردم بزرگترین آفت مدیریتی است که برخی از ادارات را در برگرفته است.

باب الحوائجی با تأکید بر اینکه مدیران باید برای رفع مشکلات تلاش کنند تصریح کرد: رفتار صادقانه با مردم و رهایی آن‌ها از بلاتکلیفی باید اجرایی شود و باید برای حل و رفع موضوعات و مشکلات تلاش کنیم.

وی با اشاره به عملکرد مدیران در بخش خاوران ابراز داشت: تعاملات و هماهنگی‌ها در بخش خاوران خوب است اما باید به سمت تعالی حرکت کند و مردم از برقراری تعامل، هماهنگی و گسترش ارتباطات متنعم شوند.

معاون استاندار تهران ادامه داد: مدیری که هدف‌گذاری، برنامه ریزی و تقویم ندارد باید از مدیریت خداحافظی کند و همچنین اولین فرایند مدیریت برای یک مدیر داشتن علم و آگاهی از کار، محیط و همچنین قوانین و اختیارات است. 

وی تصریح کرد: امروز سنگر اقتصاد، فرهنگ، صنعت و غیره در دست مدیران است لذا مدیران باید با اسلحه علم، مدیریت و برنامه ریزی در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کنند اگر مدیری توانایی این کار را دارد بماند و اگر ندارد از مسئولیت کناره گیری کند.
 

فرماندار ری: مدیری که هدف‌گذاری ندارد باید از مدیریت خداحافظی کند

 

فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه بخش خاوران ظرفیت بسیار خوب و قابل توجهی در جمعیت پذیری، استقرار صنایع و غیره دارد که باید برای تقویت بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها تلاش شود افزود: با احداث سالن ورزشی و رفع مشکلات زمین فوتبال، سرانه ورزشی این شهر افزایش خواهد یافت. 

وی گفت: مشکلات ساختمان‌های در حال ساخت شهرک گلستان که فاقد انشعابات آب، برق و گاز است، به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد و در جهت تسریع برق رسانی هماهنگی لازم با مدیرعامل برق استان تهران انجام و برق رسانی به این شهرک در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.
 

فرماندار ری: مدیری که هدف‌گذاری ندارد باید از مدیریت خداحافظی کند

 

حسین ترکاشوند شهردار قیامدشت نیز با بیان اینکه قیامدشت ۳۸ هزار نفر جمعیت دارد و در سال ۹۶ به عنوان شهر مستقل شکل گرفت، اظهار کرد: قیامدشت در گذشته به عنوان ناحیه ۷ منطقه ۱۵ بود که بعد از استقرار شهر و تشکیل شهرداری، اتفاقات خوبی در زیرساخت های شهری رخ داد.

وی با اشاره به احداث ۱۲ کیلومتر بلوار در رفع معضلات ترافیکی گفت: در راستای ایجاد عدالت سرانه، مجموعه‌های آموزشی، فرهنگی، عمرانی و تفریحی برای رضایت مردم احداث شد و تاکنون ۲۲۸ پروژه با اعتبار ۲۶۳ میلیارد تومان انجام شده است. 

شهردار قیامدشت با بیان اینکه ۷۰ درصد از بودجه ما عمرانی و ۳۰ درصد جاری است، افزود: فضای سبز را از ۲.۷ مترمربع به ۲۰ مترمربع افزایش دادیم و در این راستا ۹۰ هزار درخت کاشته شده که از این تعداد ۳۰ هزار درخت زیتون است و طی یک دو سال آینده می‌توانیم برداشت زیتون داشته باشیم.

ترکاشوند با اشاره به برخی معضلات قیامدشت تصریح کرد: ساماندهی وضعیت ورودی شهر قیامدشت در محور امام رضا(ع) که سومین محور پرتردد کشور است، الحاق قطعه زمین بلاتکلیف بین پاکدشت و قیامدشت، مشکللت زمین شهری، پدافند غیرعامل و کانال ری-ورامین از جمله مواردی است که باید رسیدگی شود.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]