امام جمعه پاکدشت: مسؤولان در طرح تفکیک استان تهران، شتاب‌زده عمل نکنند
امام جمعه پاکدشت: مسؤولان در طرح تفکیک استان تهران، شتاب‌زده عمل نکنند

امام جمعه پاکدشت گفت: نظر بنده و دلسوزان و کارشناسان منطقه بر این است که مسؤولان درباره تفکیک استان تهران شتاب‌زده عمل نکنند و دولت محترم فعلا این موضوع بسیار مهم را تا انتخابات عملی نکند، اجازه دهد تا انتخابات در یک فضای آرام برگزار و التهاب جدیدی در منطقه ایجاد نشود.

به گزارش خبرگزاری فارس ازپاکدشت، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه پاکدشت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه(س) اظهار کرد: صدیقه‌ی اطهر سلام الله علیها در آخرین گفتگوهای خود با امیرالمومنین سلام‌الله‌علیه بیاناتی دارد که سه راهبرد مهم هم برای زندگی فردی، هم زندگی خانوادگی و هم زندگی اجتماعی بیان می‌کند.

وی در ادامه افزود: حضرت زهرا(س) خطاب به امیرالمومنین طلب حلالیت کرد و فرمودند: هرگز به تو دروغ نگفتم، خیانت نکردم و مخالفت امر و فرمان تو نبودم، سه مسئله‌ی مهم صداقت امات و اطاعت برای زندگی فردی ما لازم است.

امام جمعه پاکدشت با اشاره به سالروز مجلس شورای اسلامی بیان داشت: شهید مدرس حقیقتاً یک الگوی تمام عیار بود برای نمایندگی و وکالت مردم با روحیات ساده‌زیستی، مردم‌داری، استکبار ستیزی و بسیار دشمن شناس، در عین اینکه به مردم احترام می‌گذاشت و برای مردم فراوان تلاش می‌کرد اما در مقابل گنده‌گویان کوتاه نمی‌آمد.

حجت الاسلام جوکار در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و مطرح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری هر دو انتخابات حیثیت نظام، وحدت‌بخش و مصونیت بخش برای نظام اسلامی اقتدار آفرین برای کشور هستند.

وی در ادامه افزود: مسئله‌ی اول اصل مشارکت و حضور مردم پای صندوق‌های رای است برای تقویت و حمایت از نظام اسلامی این حایز اهمیت بوده و اصل دوم این که بنده به عنوان امام جمعه در انتخابات بی‌طرف خواهم بود من طرفدار اصل انتخابات و طرفدار نتیجه‌ی انتخابات خواهم بود.

امام جمعه پاکدشت تبلیغ و ترغیب مردم و گروه‌های مختلف برای شرکت در انتخابات را وظیفه خود دانست و گفت: ویژگی‌های  کاندیدای شایسته را تبیین می‌کنم تا منتخب مردم نماینده‌ی انقلابی و ادامه دهنده‌ی راه شهید مدرس باشد.

حجت الاسلام جوکار درباره تفکیک استان تهران عنوان کرد: نظر بنده و دلسوزان و کارشناسان منطقه بر این است که مسؤولان شتاب‌زده عمل نکنند و دولت محترم فعلا این موضوع بسیار مهم را تا انتخابات عملی نکند، اجازه دهد تا انتخابات در یک فضای آرام برگزار و التهاب جدیدی در منطقه ایجاد نشود.

وی در همین رابطه خاطرنشان کرد: با یک کار کارشناسی شده‌ی علمی پژوهشی و منصفانه ظرفیت‌های شهرستان‌های مطرح، قابلیت‌های آن‌ها بررسی شود و هر شهرستانی که قابلیت و ظرفیت‌هاش بیشتر بود و از نظر کارشناسان بی‌طرف ملی می‌تواند مرکز بشود، آن را انتخاب کنید.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]