افتتاح اولین مرکز تولید و توزیع البسه ایرانی و اسلامی در پردیس
افتتاح اولین مرکز تولید و توزیع البسه ایرانی و اسلامی در پردیس

فرمانده سپاه پردیس گفت: اولین مجموعه تولید و توزیع البسه ایرانی و اسلامی در مرکز شهر پردیس راه اندازی شد و به زودی این این مجموعه در فاز‌های هشت و ۱۱ نیز افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، مراسم افتتاح اولین مرکز توزیع البسه ایرانی و اسلامی یاس فاطمی(س) در فاز۳ پردیس با حضور سرهنگ ابراهیم گرمابدری فرمانده سپاه شهرستان پردیس برگزار شد.

سرهنگ ابراهیم گرمابدری فرمانده سپاه شهرستان پردیس درحاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پردیس درخصوص این مراسم، اظهار کرد: دغدغه بسیاری از شهروندان پردیس و مردم متدین این شهرستان در دسترس بودن البسه اسلامی بود.

وی گفت: یکی از برنامه‌ها و مصوبات قرارگاه فرهنگ عمومی شهرستان پردیس در دسترس قرار دادن البسه ایرانی و اسلامی بود تا این اجناس با کیفیت و قیمتی مناسب در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفت در حوزه طراحی، تولید و عرضه محصولات عفاف و حجاب، بستری توسط سپاه شهرستان پردیس فراهم شد تا بتوانیم دغدغه شهروندان را تا حدودی در حوزه ملزومات حفظ حجاب در این شهرستان از بین ببریم.

گرمابدری تاکید کرد: اولین مرکز و مجموعه البسه اسلامی در مرکز شهر پردیس راه اندازی شد و به زودی این مراکز در فاز‌های هشت و ۱۱ نیز افتتاح میشود تا این خدمات به شهروندان داده شود. 

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]