کشف زمین خواری ۲۰۰ میلیاردی در رباط کریم
کشف زمین خواری ۲۰۰ میلیاردی در رباط کریم

فرمانده انتظامی استان از کشف زمین خواری۲۰۰ میلیارد ریالی و ساخت و ساز غیرمجاز در ۵ هزار و ۸۰۰ متر از اراضی دولتی در رباط کریم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف غیرقانونی ۵ هزار و ۸۰۰ متر مربع از اراضی دولتی در یکی از محلات حاشیه ای شهر رباط کریم، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان رباط کریم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی در رباط کریم افزود: ماموران انتظامی پس از بررسی‌های همه جانبه، متهم را که با جعل سند رسمی و قولنامه مدعی مالکیت بر قطعه زمین دولتی بود را شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم با جعل قولنامه و اسناد مالکیت اقدام به احداث استخر پرورش ماهی، گلخانه و چاه آب در زمین های مذکور کرده بود.

سردار عزیزی افزود: پس از هماهنگی های قضائی، متهم در عملیات پلیسی در رباط کریم دستگیر شده و در پی جوئی های انتظامی به جعل اسناد مالکیت و قصد خود مبنی بر تصرف مال غیر اعتراف کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان، ارزش زمین آزاد شده از ید متهم را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کردند که در ادامه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]