مشکل واریز یارانه حل شد/ چه کسانی یارانه ۲ میلیونی دریافت می‌کنند؟
مشکل واریز یارانه حل شد/ چه کسانی یارانه ۲ میلیونی دریافت می‌کنند؟

یارانه نقدی آبان ماه امسال به دلیل مشکلات فنی واریز نشد، همچنان این مشکل حل نشده و خبری از پرداخت یارانه نیست.

به گزارش نبض بازار، قرار بود یارانه آبان بیستم این ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شود اما هنوز خبری نیست، امکان هست که دیگر واریز نشود؟

اداره‌کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، بیش از ۲۰ میلیون نفر اردیبهشت سال گذشته آخرین یارانه نقدی خود را دریافت کردند. نرخ جدید یارانه نقدی به زودی اعلام خواهد شد. افزایش صددرصدی یارانه نقدی دهک های پایین. از امسال یارانه نقدی هدفمند خواهد شدسازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: مشکل به وجود آمده در پرداخت یارانه مرحله ۱۵۳ مربوط به آبان ماه ۱۴۰۲ به صورت کامل برطرف شده و یارانه کلیه سرپرستان خانوار مشمول در سراسر کشور واریز و قابل برداشت می باشد.

اداره‌کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، در اطلاعیه ای اعلام کرد: مشکل به وجود آمده در پرداخت یارانه مرحله ۱۵۳ مربوط به آبان ماه ۱۴۰۲ به صورت کامل برطرف شده و یارانه کلیه سرپرستان خانوار مشمول در سراسر کشور واریز و قابل برداشت می باشد.

 
پیشتر حسینی سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها با اشاره به اینکه یارانه مرحله ۱۵۳ سرپرستان خانوار عمده بانک‌ها واریز شده است گفته بود: در برخی از بانک‌ها به‌دلیل مشکلات فنی یارانه‌ها واریز نشده است که با برطرف شدن مشکل فنی تا پایان هفته واریز می‌شود.
 
در دو سال گذشته یارانه نقدی در تاریخ ۲۰‌ام هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شد اما این ماه بسیاری از مشمولان اعلام کرده‌اند که با گذشت دو روز از این تاریخ هنوز یارانه‌ای نگرفته‌اند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]