وزیر خارجه لبنان: آماده جنگ هستیم
وزیر خارجه لبنان: آماده جنگ هستیم

وزیر خارجه لبنان اعلام کرد که اگر چه لبنان خواهان صلح در مرزها است، اما در صورت تحمیل، آماده جنگ است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  مهر، عبدالله بوحبیب وزیر خارجه لبنان در سخنانی اعلام کرد که دولت لبنان در حال مشورت با حزب‌الله است.
الجزیره به نقل از بوحبیب نوشت: فرستاده‌های بین‌المللی تهدید اسرائیل را به ما منتقل کرده‌اند؛ پاسخ ما آن است که اسرائیل باید از سرزمین‌های ما عقب‌نشینی کند.
وزیر خارجه لبنان اعلام کرد که هرگونه هجوم از سوی رژیم صهیونیستی به خاک لبنان به آسانی صورت نخواهد پذیرفت و به جنگی منطقه‌ای خواهد انجامید.
وی با اشاره به آمادگی لبنان برای جنگ افزود: ما خواهان صلح در مرزهایمان هستیم، اما در صورت تحمیل جنگ، برای این موضوع نیز آماده هستیم.
بوحبیب تاکید کرد که آنچه برای رژیم صهیونیستی اهمیت دارد بازگشت شهرک‌نشینان به شمال سرزمین‌های اشغالی است. همچنین وی بیان کرد که لبنان خواهان حل‌وفصل کامل مشکلات مرزی با رژیم صهیونیستی است.
وزیر خارجه لبنان تصریح کرد: فرانسه ایده‌های جدیدی را مطرح کرده است. ما در حال بررسی این ایده‌ها هستیم و هفته آینده به آن پاسخ خواهیم داد.
بوحبیب تاکید کرد که حزب‌الله لبنان و جنبش انصارالله یمن اعلام کرده‌اند در صورت توقف حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه، آن‌ها نیز حمله‌های خود را متوقف خواهند کرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]