استاندار تهران: محرومیت زدایی در سطح استان با تعیین اولویت‌ها انجام می‌شود
استاندار تهران: محرومیت زدایی در سطح استان با تعیین اولویت‌ها انجام می‌شود

استاندار تهران گفت: محرومیت زدایی در سطح استان با تعیین اولویت ها صورت می گیرد و نمی شود همه مسائل مغفول مانده را یکباره برطرف کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر علیرضا فخاری استاندار تهران در جلسه پیگیری و نظارت مجلس شورای اسلامی در اسلامشهر که با حضور محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، برگزار شد، اظهار کرد: مرتفع کردن تمام مسائلی که از سالیان گذشته در اسلامشهر انباشت شده به یکباره انجام شدنی نیست و نیاز به هماهنگی، هم افزایی و اولویت بندی دارد.

وی تصریح کرد: جمعیت اسلامشهر از سال ۹۵ تا به امروز بیش از ۲۵۰هزار نفر رشد داشته و با این بارگذاری منطقه ای، نگاه محرومیت زدایی و تعیین اولویتها باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار تهران تاکید کرد: تردد قریب به یک میلیون نفر مسافر با ۴۰۰ هزار وسیله نقلیه در اسلامشهر جای تامل دارد، در این راستا استفاده از ظرفیت خطوط پرسرعت و ایستگاهی که بتواند این ظرفیت‌ها را با یک برنامه‌ریزی درست پوشش دهد جزو اولویت‌هاست.

فخاری خاطرنشان کرد: امروز شاهد پیشرفت بسیار خوبی در پروژه‌های عمرانی اسلامشهر بودیم که نشان از تعامل، همفکری و کار سازنده مسئولان این شهرستان دارد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]