دستگیری عاملین نزاع دسته جمعی در ملارد
دستگیری عاملین نزاع دسته جمعی در ملارد

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری ۷ نفر از عاملین نزاع دسته جمعی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ منصور خدایی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی بین دو گروه از اراذل و اوباش به صورت مسلحانه با استفاده از چاقو، قمه و سلاح گرم رخ داده است، که بلافاصله ماموران پلیس جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی گفت: بلافاصله متهمین بعد از حضور ماموران، از محل متواری شدند که ماموران اقدام به شناسایی عاملان نزاع دسته جمعی اقدام و طی چهار عملیات مختلف تعداد ۷ نفر از عاملان در گیری شناسایی و در مخفیگاه آنها را دستگیر کردند که از  آنها سلاح شکاری وینچستر و تعدادی شمشیر و قمه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: متهمان دستگیر شده بلافاصله پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی گردیده و با قرار وثیقه مناسب روانه زندان شدند.

سرهنگ خدایی با اشاره به اینکه شهروندان از حضور سریع و اقدام شجاعانه پلیس در دستگیری همه عاملان نزاع دستجمعی اعلام رضایت داشته اند تصریح کرد:امنیت و سلامت شهروندان عزیز وظیفه پلیس بوده و با تمام توان تلاش خواهیم کرد امنیت و ارامش را به شهروندان هدیه کنیم.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]