تذکر جدی دادستان ملارد به شهرداری بابت تاخیر در ورود اتوبوس‌های جدید
تذکر جدی دادستان ملارد به شهرداری بابت تاخیر در ورود اتوبوس‌های جدید

دادستان شهرستان ملارد در تذکر به شهرداری ملارد بابت تاخیر در ورود اتوبوس‌های خریداری‌شده به چرخه‌خدمات‌رسانی و وضعیت غیر قابل‌قبول ناوگان حمل و نقل عمومی، گفت: لازم است مدیران شهرداری و شورای شهر با دوری از اظهارات تبلیغاتی بدون خروجی و بدبین‌کننده برای مردم، به وعده خود عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، مهدی جهانشیری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد در خصوص موضوع ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری ملارد، اظهار کرد: به عنوان مدعی العموم شهرستان ملارد به شهرداری تذکر می‌دهم که مسؤولیت هر گونه سهل انگاری و تضییع حقوق مردم و ورود خسارت به بیت المال با شماست.

وی افزود: با عنایت به فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی، فرصت کافی جهت نوسازی ناوگان، بیم تضییع ناوگان و اموال خریداری شده، دستورات نهادهای بالادستی و انتظار چندین ساله شهروندان نجیب شهرستان حتما مسؤولان شهرداری ملارد می‌دانند وضعیت فعلی ناوگان فعلی حمل و نقل عمومی شهرستان غیر قابل قبول و به هیچ وجه شایسته شهروندان ملارد نیست.

دادستان ملارد بیان‌کرد: لازم است مدیران شهرداری و شورای شهر ملارد حسب تعهد و قول در جلسه مورخ چهارم آذرماه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر و گذشت مهلت، با دوری از اظهارات تبلیغاتی که موجب بدبینی مردم شده و بدون خروجی است، نسبت به عملیاتی‌کردن قول خود به مردم عمل کنند.

جهانشیری گفت: بدیهی است در اسرع وقت در صورت بلا استفاده ماندن ناوگان حمل و نقل جدید و استمرار وضعیت غیر قابل قبول فعلی به تکلیف شرعی و قانونی خود در برخورد قانونی با افراد خاطی عمل خواهم کرد.

به گزارش فارس، شهرداری ملارد پاییز سال گذشته اقدام به پرداخت ۶۵۰ میلیارد ریال برای خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس از یک شرکت خصوصی با توجه به سهمیه یارانه دولتی نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کرد.

پس از آن و تا به امروز مردم شهر ملارد منتظر ورود این اتوبوس‌ها به ناوگان حمل و نقل عمومی هستند و مدیران شهرداری و شورای اسلامی در طول این مدت وعده‌های بسیاری را در این خصوص دادند.

حال و با گذشت بیش از یک سال، رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری ملارد چهارم آذرماه در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ملارد گفته است: ۵۰ دستگاه اتوبوس خریداری شده بود و از آن تعداد، ۲۵ دستگاه تحویل شده است.

وی اضافه کرد: ۱۲ دستگاه اتوبوس حداکثر تا ۱۰ روز آینده( ۱۵ آذر) وارد چرخه خدمات‌رسانی خواهند شد و الباقی ( ۱۳ دستگاه) در مرحله پلاک‌گذاری قرار دارند.

حال با گذشت ۵ روز از آخرین وعده شهرداری ملارد و ورود دادستانی به این مسئله، باید منتظر بود و دید سرنوشت اتوبوس‌های خریداری‌شده به کجا خواهد رسید.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]