بازداشت یک عضو شورای شهر رباط‌کریم
بازداشت یک عضو شورای شهر رباط‌کریم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم در ادامه مبارزه با فساد مالی مرتبط با شهردار سابق رباط‌کریم از دستگیری یک عضو دیگر شورای اسلامی شهرستان رباط‌کریم خبر داد.

محمد یوسف‌وند دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رباط‌کریم اظهار کرد: در ادامه تحقیقات و در راستای رسیدگی به تخلفات و فساد مالی مرتبط با شهرداری و شهردار سابق رباط‌کریم  روز گذشته یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر رباط کریم به اتهام فساد مالی و ارتشاء بازداشت و روانه زندان شد.

وی در ادامه گفت: تحقیقات در خصوص پرونده همچنان ادامه دارد و دستگیری‌های جدید هم متصور است.

دادستان رباط‌کریم در ادامه تاکید کرد: از مردم و همشهریان تقاضا داریم که به کمک دستگاه قضایی بیایند و اگر فسادی را مشاهده می‌کنند مخصوصا در شهرداری‌ها به ما اعلام کنند تا با فساد مقابله جدی شود.

وی در ادامه با ذکر این نکته که بسیاری از تخلفاتی که کشف و با آن‌ها برخورد شده در پی گزارشات مردمی بوده است گفت: سکوت کسانی که تخلف را می‌بینند و گزارش نمی‌کنند به نوعی همکاری با متخلف محسوب می‌شود، لذا اگر فسادی مشاهده شد حتما با ذکر دلایل و مستندات به دستگاه قضا اعلام کنند. لازم است مردم بدانند که مشخصات و اطلاعات آن‌ها نزد دستگاه قضایی محفوظ خواهد ماند و از آن‌ها حمایت‌های قضایی خواهد شد.

یوسف‌وند در ادامه ضمن توجه به اهمیت کار حراست‌های ارگان‌های و ادارات دولتی گفت: آن‌ها باید بر روی افرادی که تحت نظرشان هستند، نظارت داشته باشند و منفعل نباشند و در صورت رسیدن به تخلفات سریعا اعلام کنند تا از جرم و فساد پیشگیری شود و خدای ناکرده موجب تضییع حقوق بیت‌المال و مردم نشود و اگر در این راستا کم‌کاری متوجه خود آن‌‌ها هم بشود حتما برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.

لازم به ذکر است در بهمن سال گذشته یکی از اعضای شورای اسلامی و تعدادی دلال به اتهام فساد مالی و ارتشاء دستگیر و روانه زندان شده بودند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]