کاهش کیفیت هوای تهران تا دوشنبه ادامه دارد
کاهش کیفیت هوای تهران تا دوشنبه ادامه دارد

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی تهران تا روز دوشنبه نسبتا پایدار و آرام و آسمان تهران صاف است و در این مدت به دلیل سکون نسبی جو و انباشت تدریجی آلاینده‌ها، کاهش کیفیت هوای تهران مورد انتظار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی روزهای آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و با روند تدریجی کاهش باد، استقرار جوی نسبتا پایدار و آرام تا دوشنبه در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت سکون نسبی جو و انباشت تدریجی آلاینده‌ها و غبار محلی و کاهش کیفیت هوا به ویژه در مناطق پرتردد شهری در نیمه جنوبی و مناطق مرکزی استان مورد انتظار است.

با عبور امواج از تراز میانی جو، روز دوشنبه با بروز ناپایداری در سطح استان افزایش ابر و افزایش باد به ویژه در نیمه غربی استان و احتمال وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۸- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا یکشنبه (۲۶ آذرماه) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۲۷ آذرماه)  صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد و احتمال وزش باد شدید با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]