کمک مومنانه| اهدای ۳ هزار بسته معیشتی در تکریم فاطمی شهرقدس
کمک مومنانه| اهدای ۳ هزار بسته معیشتی در تکریم فاطمی شهرقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس از اهدای ۳ هزار بسته معیشتی در آیین تکریم فاطمی خبر داد و گفت: این اقلام به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) آماده و میان جامعه هدف توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، رزمایش همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) با عنوان تکریم فاطمی عصر امروز در شهرستان قدس برگزار شد. 

سرگرد هادی حفیظی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت مهدی موعود (عج) شهرستان قدس در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در این مرحله تعداد ۳ هزار بسته معیشتی، شامل کالاها و اقلام مورد نیاز است که میان جامعه هدف توزیع خواهد شد.

وی گفت: این رزمایش با کمک بنیاد مستضعفان، گروه‌های جهادی بسیج، خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری در مساجد شهرستان برگزار شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس افزود: در کنار این رزمایش حدود ۲ هزار بسته دیگر توسط حوزه‌های بسیج تحت عنوان یلدای فاطمی تهیه شده و با کمک گروه‌های جهادی در سطح محلات توزیع خواهد شد. 

حفیظی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون نزدیک به ۳۶ هزار بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه توسط خیرین و گروه‌های جهادی تهیه شده است، گفت: این اقدامات در جهت کمک به اقشار آسیب‌پذیر و رفع محرومیت در شهرستان است و بسیج سازندگی در این زمینه فعالیت‌های خود را تا پایان سال ادامه خواهد داد. 

پایان پیام/۶۷۰۷۵


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]