دستگیری یک سارق و کشف ۵۰ فقره سرقت در بیرجند
دستگیری یک سارق و کشف ۵۰ فقره سرقت در بیرجند

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ماموران انتظامی یک سارق و پنج نفر مالخر قطعات و محتویات داخل خودرو را دستگیر و ۵۰ فقره سرقت را در این شهرستان کشف کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا،   سرهنگ احمدرضا کارگر روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری “۱۳ جوادیه” بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک نفر سارق را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شد اما پس از روبه‌رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به‌ناچار لب به اعتراف گشود و به ۵۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.
وی با بیان اینکه در بازجویی های تخصصی و پلیسی از سارق دستگیر شده، پنج نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ کارگر از شهروندان خواست در جهت پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته باشند و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت یا تردد افراد مشکوک و ناشناس مراتب را بسرعت با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]