تشییع شهید مدافع حرم رضا عباسی در ملارد پس از ۸ سال انتظار
تشییع شهید مدافع حرم رضا عباسی در ملارد پس از ۸ سال انتظار

پیکر مطهر شهید مدافع حرم رضا عباسی پس از ۸ سال انتظار، امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شهرستان ملارد تشیع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، مراسم تشیع پیکر مطهر شهید مدافع حرم رضا عباسی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بردستان مردم ولایی و شهید پرور شهرستان ملارد صبح امروز برگزار شد. 

مردم شهر اقتدار و امنیت پیکر مطهر این شهید تازه تفحص شده در سوریه را از مسیر سرآسیاب، میدان آزادگان حسینیه شهید هاشمی همراهی کرده و به سمت گلزار شهدا تشییع و در کنار سایر شهدای این شهرستان تدفین کردند.

 

 

شهید رضا عباسی متولد یکم آبان ماه ۱۳۵۸ و زاده شهرستان صحنه بود که دوران کودکی اش در زیر آتش توپخانه‌ها و موشک باران جبهه غرب در دوران دفاع مقدس سپری شد.

وی پس از گذراندن دوره‌های آموزشی لازم برای نبرد با کفار داوطلبانه عازم سوریه شد و علت رفتنش را به همسرش اینگونه بیان کرد: «همانگونه که تمام کفار از سراسر دنیا بر علیه مسلمانان سوریه و عراق جمع شدند ما نیز نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم و نظاره‌گر سر بریدن مظلومان باشیم، نمی‌گذاریم بار دیگر حضرت زینب(س) به اسارت گرفته شود».

سرانجام پس از ۲ سال انتظار برای دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) عازم سوریه شد و در ٢١ دی ماه ۱۳۹۴ در منطقه عملیاتی خان‌طومان در شهر حلب سوریه به شهادت رسید و پیکرش پس از ۸ سال به کشور بازگشت.

پایان پیام/۶۷۰۷۵


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]