کشف ۱۹۶ کیلوگرم حشیش در غرب استان تهران
کشف ۱۹۶ کیلوگرم حشیش در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری زن وشوهر قاچاقچی و کشف ۱۹۶ کیلو حشیش در عملیات مشترک پلیس غرب استان تهران و استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد فردی با همدستی یک نفر دیگر در امر خرید و فروش مواد مخدر در شهرستان های غرب استان تهران و شهر کرج فعالیت دارد لذا بررسی موضوع به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: برهمین اساس با شناسایی محل فعالیت متهمان در شهرستان های غرب استان تهران و شهر کرج و تعقیب و مراقبت های شبانه، تیمی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران و استان البرز در عملیاتی مشترک با هماهنگی قضائی در اقدامی ضربتی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۷ متعلق به قاچاقچی موادمخدر را توقیف و در بازرسی از آن ۴۳ بسته حشیش به وزن ۴۵ کیلوگرم را کشف کردند.

سردار عزیزی بیان داشت: در ادامه عملیات، ماموران انتظامی وارد منزل  متهم در شهر کرج شده و در بازرسی از آن، ۴ بسته حشیش به وزن ۴ کیلو و ۱۰۰ گرم و از داخل انباری ساختمان ۱۳۷ بسته حشیش به وزن ۱۴۷ کیلوگرم را کشف کردند.

به گفته این مقام ارشد انتظامی، ماموران انتظامی در مجموع در این عملیات مشترک پلیس، ۱۹۶ کیلوگرم حشیش را کشف کردند و در این راستا متهم به همراه همسرش دستگیر شد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]