ایران خودرو، پژو پارس را به صورت محدود می فروشد / آخرین عرضه پژو پارس استارت خورد؟
ایران خودرو، پژو پارس را به صورت محدود می فروشد / آخرین عرضه پژو پارس استارت خورد؟

اکو ایران : پژوپارس برای برخی از متقاضیان این خودرو که اولویت واگذاری آنها زمستان ۱۴۰۲ بود در دسترس قرار گرفت.

به گزارش اکو ایران، ایران خودرو به صورت محدود پژو پارس با موتور XU7P را در قالب طرح فروش فوری واگذار می کند. این طرح فروش برای آن دسته از متقاضیانی در دسترس است که پیش تر برای پژو پارس در سامانه یکپارچه نام نویسی کرده و بازه تحویل خودروی مورد نظر آنها زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده بود.

آبی های جاده مخصوص به صورت پیامک متقاضیان واجد شرایط ا که امکان دریافت پژو پارس های عرضه شده در این طرح را دارند، مطلع می کند.

متقاضیان فرصت دارند تا ظرف مدت چهار روز نسبت به واریز وجه و تکمیل پروسه نام نویسی خود اقدام کنند.

پژو پارس با موتور XU7P با قیمت حول و حوش ۲۹۵ میلیون تومان به متقاضیان واجد شرایط واگذار می شود. این خودروهای تنها با رنگ سفید عرضه می شوند.

مدیران فروش ایران خودرو قول دادند ظرف مدت ۳۰ روز پژو پارس های عرضه شده را برای متقاضیان واجد شرایط فاکتور کنند.

نکته قابل توجه در ارتباط با پژو پارس های عرضه شده در این طرح فروش فوری این است که مدل خودروها به رغم اینکه در بهار سال آینده به متقاضیان تحویل داده می شود، ۱۴۰۲ خواهد بود.

به رغم اینکه مدل پژو پارس ها ۱۴۰۲ است با این حال متقاضیانی که به وسیله پیامک امکان واریز وجه را پیدا می کنند را می توان متقاضیان خوش شانسی قلمداد کرد.

بررسی قیمت پژو پارس با موتور XU7P (پژو پارس سال) در بازار نشان می دهد این خودرو با قیمتی حدود ۶۵۵ میلیون تومان داد و ستد می کنند.

بنابراین سودی بیش از ۳۵۰ میلیون تومان در انتظار این متقاضیان است.

باید منتظر ماند دید این آخرین دور عرضه پژو پارس خواهد بود یا اینکه ایران خودرو بالاخره تصمیم می گیرد این محصول پُرطرفدار خود را همچنان در سبد محصولاتی خود حفظ می کند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]