شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 13888
  • 05 آگوست 2023 - 21:12
  • 157 بازدید
  • ۰ دیدگاه

سامانه یکپارچه فروش خودرو، ویترین خود را بروز رسانی کرد / عرضه محصولات یک خودروساز با ساز و کار نوبت دهی

سامانه یکپارچه فروش خودرو، ویترین خود را بروز رسانی کرد / عرضه  محصولات یک خودروساز با ساز و کار نوبت دهی
سامانه یکپارچه فروش خودرو، ویترین خود را بروز رسانی کرد / عرضه  محصولات یک خودروساز با ساز و کار نوبت دهی

اکو ایران : سامانه یکپارچه فروش خودرو در دسترس عده محدودی از متقاضیان که نتوانسته بودند در دور دوم خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند، قرار گرفت. البته در این دور تنها متقاضیانی که به دنبال خرید محصولات کرمان موتور بودند و امکان ثبت نام برای آنها مهیا نشد، می توانند در این مرحله به سامانه صمت مراجعه کرده و برای محصولات عرضه شده این خودروساز خصوصی نام نویسی کنند.

به گزارش اکو ایران، فروش خودرو به قیمت کارخانه بار دیگر از مسیر سامانه یکپارچه فروش برای تعدادی از متقاضیان که در دور دوم نتوانسته بودند برای خودرویی نام نویسی کنند، امکان پذیر شده است.

آن طور که مدیر سامانه یکپارچه فروش محصولات شرکت های خودروساز گفت خودروسازی کرمان موتور برای تعدادی از متقاضیان خرید محصولات شرکت خودروساز حاضر در دور دوم فروش از مسیر سامانه یکپارچه که در بازه زمانی برای نام نویسی نتوانسته بودند خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند، امکان ثبت نام مهیا کرده است.

البته مهدی تقدسی تاکید کرد این طرح فروش فقط شامل سه درصد از افراد ثبت‌نام‌کننده در مرحله دوم سامانه یکپارچه که خودرویی به آنها تعلق نگرفته است و در لیست انتخابی آنها یکی از محصولات کرمان موتور بوده است، می‌شود.  

متقاضیان خرید خودرو به قیمت کارخانه از ۲۰ اردیبهشت تا ۲۹ اردیبهشت سال جاری می توانستند نسبت به افتتاح حساب وکالتی اقدام کنند. متقاضیانی در مرحله دوم از سوم خرداد تا ۱۰ خرداد امسال نیز می توانستند با حضور در سامانه یکپارچه فروش خودرو نسبت به انتخاب محصول مورد نظر خود از میان محصولات عرضه شده توسط چهار شرکت خودروساز شامل سایپا، مدیران خودرو، کرمان موتور و خودروسازی فردا اقدام کنند. اما به دلیل حجم بالای تقاضا برای محصولات تولیدی سه خودروساز خصوصی امکان نام نویسی برای سه درصد از متقاضیان فراهم نشد. حال کسانی که یکی از نحصولات کرمان موتور را در لیست انتخابی خود قرار داده بودند می توانند در فرصت فراهم شده به سامانه یکپارچه مراجعه کرده و از میان محصولات عرضه توسط این خودروساز کرمانی دست به انتخاب بزنند.

تقدسی تاکید کرد در مورد سایر محصولات هم سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی، برای تعدادی از متقاضیان خرید خودرو که در مرحله دوم عرضه، خودرویی به آن‌ها تعلق نگرفت، در شهریور امسال حتماً این سامانه باز می‌شود و این متقاضیان می‌توانند در آن مرحله از بین خودرو‌هایی که عرضه می‌شود، خودروی موردنظر خود را انتخاب کنند و در نوبت تحویل خودرو قرار گیرند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور 04 مه 2024
سیگما | شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات

سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور

خرید و فروش خودرو با کم‌ترین هزینه و امن‌ترین شیوه ممکن، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران و فروشندگان ماشین بوده است. در سال‌های اخیر با توجه به گرانی تمام کالاهای مصرفی از جمله خودرو و لوازم یدکی آن، افراد بسیاری به سمت تعویض ماشین‌های کارکرده روی آورده‌اند تا بلکه به این شیوه، وسیله نقلیه خود را به‌روز و کم‌خرج نگه دارند.

بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان 01 مه 2024

بازار خودرو با این خبر بهم می‌ریزد / سیگنال منفی وزیر صمت به خودروسازان

اکو ایران : تیم کارشناسی برای بررسی وضعیت ارز تخصیص یافته به خودروسازان خصوصی تشکیل شد.

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی 27 آوریل 2024

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی

اکوایران: آژانس بین‌المللی انرژی در گزارشی به بررسی چشم‌انداز خودروهای الکتریکی پرداخته است. طبق این گزارش، تقریبا از هر ۳ اتومبیل در جاده‌های چین تا سال ۲۰۳۰ یک اتومبیل الکتریکی خواهد بود و این میزان در ایالات متحده و اتحادیه اروپا تقریبا یک خودرو از هر ۵ اتومبیل خواهد بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.