۰ تا ۱۰۰ برنامه هایی که یک مشاور املاک موفق به آن نیاز دارد
۰ تا ۱۰۰ برنامه هایی که یک مشاور املاک موفق به آن نیاز دارد
به عنوان یک مشاور املاک، موفقیت شما به تعیین و دستیابی به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت بستگی دارد.

به عنوان یک مشاور املاک، موفقیت شما به تعیین و دستیابی به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت بستگی دارد. چه مشاور املاک باسابقه باشید، چه مشاور املاک مبتدی، سازماندهی و متمرکز ماندن کلید موفقیت شما محسوب می شود. ایجاد برنامه ریزی اصولی ، راهنمای شخصی هر مشاور املاکی به حساب می آید. با یک برنامه ریزی دقیق، اهداف و نحوه دستیابی به آن سازماندهی و مدیریت خواهدشد. به طور کلی برنامه ریزی یکی از قدرتمندترین کارهایی است که می توانید برای رسیدن به اهداف و موفقیت خود به عنوان یک مشاور املاک انجام دهید.

 

در ادامه این مطلب از نکات آموزشی مهندس ایمان خدابخش ” مدیرعامل وبسایت و سوپراپلیکیشن آقای املاک، مدرس، مترجم و کارشناس بازار مسکن” استفاده کنید تا از بازی چند قدم جلوتر بمانید. این آموزش ها به شما کمک می کند تا:

از بهترین اپلیکیشن مشاور املاک استفاده کنید

به عقیده مهندس ایمان خدابخش هر مشاور املاکی نیاز به چند ابزار پیشرفته دارد تا به موجب آن بتواند در تمام زمینه ها اعم از فروش فوری آپارتمان حرفه ای شود و درآمد خود را چندین برابر کند، یکی از این ابزارها وبسایت و سوپر اپلیکیشن آقای املاک است که مشاوران می توانند به واسطه آن آژانس املاک آنلاین خود را راه اندازی کنند و دفترچه فایلینگ آنلاین داشته باشند. پلتفرم آقای املاک برای مشاوران، یک کارت ویزیت مجازی (لینک پروفایل شخصی) طراحی می کند. با ایجاد کارت ویزیت دیجیتال مشاوران املاک می توانند لینک پروفایل شخصی خود را در شبکه های اجتماعی مانند استاتوس واتس آپ یا در استوری اینستاگرام قرار دهند، حتی می توانند لینک را برای مشتریان پیامک کنند و آنها را وارد آژانس املاک آنلاین خود نمایند با این اقدام مشتریان از تمام فایلینگ و اطلاعات شما با خبر می شوند و شما تمام نیارها و سلایق آنها را آنالیز کرده و بهترین مشاوره را به آنها خواهید داد.

ایجاد تعادل در فعالیت ها، رفتن به قرار ملاقات، تلاش برای آینده شغلی و از همه مهمتر رسیدن به یک مشاور املاک موفق می تواند برای مشاوران چالش برانگیز باشد. اما اکنون با داشتن یک برنامه در تلفن همراه مانند اپلیکیشن آقای املاک و دانلود آن از گوگل پلی و اپ استور، بازار و… تمام مشاورن املاک می توانند به همان اندازه که در دفتر کار خود هستید، پاسخگو و سازنده باشند. تمام آزانس ها و مشاورین املاک در سرتاسر کشور می توانند با استفاده از وبسایت آقای املاک کسب و کار و فرصت های بیشتری برای خود ایجاد کنند و معاملات بیشتری را رقم بزنند.

سحرخیز باشید

مدیرعامل پلتفرم آقای املاک بر این بار است که مشاوران در کنار یک ابزار قوی، برای تبدیل شدن به یک مشاور املاک موفق، باید یک صبحانه ثابت و استاندارد داشته باشند. موفق ترین افراد معمولاً سحرخیز هستند و نوعی مراسم صبحگاهی دارند. این می تواند دویدن آرام یا یوگا، یک مراقبه سریع یا خواندن مقاله و اخبارهای روز با قهوه باشد. سبک زندگی مشاور املاک شاید شلوغ به نظر برسد، اما شروع یک روز تعطیل با روشی آگاهانه به شما کمک می کند تا برای کارهای پیش رو آماده باشید. پس از ورود به حالت کار، می توانید لیست های جدید ، تغییرات وضعیت ، به روزرسانی قیمت و … مشاهده کنید. سپس ، تقویم خود را مرور کرده و متناسب با آن برای روز آماده شوید.

اولویت های خود را تنظیم کنید

به گفته ایمان خدابخش ؛ نکته اصلی این نیست که برنامه خود را اولویت بندی کنید بلکه باید اولویت های خود را تنظیم کنید . پر کردن زمان برنامه برای فعالیت های خاص به شما این امکان را می دهد تا به مسیر خود ادامه دهید بدون اینکه بیش از حد تحت فشار قرار بگیرید. برخی از مشاوران املاک در بعد از ظهر قرارهای ملاقات را لیست می کنند و صبح ها را صرف پیگیری و جستجوی اطلاعات می کنند و برخی دیگر این فرایند را بالعکس انجام می دهند.

بهترین کار این است برای انجام فعالیت ها زمان تقویم روزانه خود را برنامه ریزی کنید، به عنوان مثال می توانید:

  • در ساعت ۹:۰۰ تا ۱۰:۰۰ صبح جستجوی فعال داشته باشید.
  • در ساعت۱۱:۰۰ تا ۱۲:۰۰ پیگیری و پاسخگویی به لیدها را انجام دهید.
  • و در ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۵:۰۰ بازدید ها و قرارها را تنظیم کنید.

کارهای انجام شده را بررسی کنید

اگر زمان محدودی دارید بهتر است چند تماس پیگیری سریع برقرار کرده و کارهای انجام شده خود را بررسی کنید. اجازه ندهید کارهایتان ، انباشته شود. در طول روز برای تنظیم مجدد وقت بگذارید. با یکی از دوستان خود قدم بزنید ، مقداری آب یا قهوه بنوشید. شاید اینگونه به نظر برسد که وقت خود را هدر می دهید ، اما اینگونه نیست چرا که هنگامی که مجدد به فعالیت خود ادامه دهید، ذهن شما آماده شده و با افزایش بهره وری، زمان از دست رفته را جبران می کنید.

اهداف مشاور املاک

به عقیده مهندس ایمان خدابخش هر مشاور املاکی نیاز به اهدافی مشخص دارد که به طور کلی بهتر است مشاوران این ۶ اهداف را در نظر بگیرند:

  • هدف اول: خود را کشف کنید
  • هدف دوم: در کنار انگیزه نظم و انضباط داشته باشید
  • هدف سوم: یک ذهنیت اعتماد به نفس ایجاد کنید
  • هدف چهارم: ستون های کسب و کار خود را تعیین کنید
  • هدف پنجم: برنامه ریزی کنید
  • هدف ششم: پیشرفت خود را پیگیری کنید

مزایای طراحی و برنامه کاری مشاوران املاک

به گزارش کلیک آپ؛ مشاوران املاک به برنامه های عملی نیاز دارند تا بتوانند در بهترین حالت خود باقی بمانند. به همین دلیل است که ما برنامه هایی برای شما ایجاد کرده‌ایم: این برنامه ها، راهنمای گام به گامی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا در کسب و کار املاک و مستغلات خود موفق شوید. این موارد عبارتند از:

  • طرح اقدام برای فروش خانه
  • برنامه عملیاتی برای رسیدگی به امور اداری
  • برنامه عملیاتی برای شبکه سازی
  • یک برنامه عمل برای جلوتر ماندن از رقبا

اکنون که درک بهتری از برنامه های کاری مشاور املاک به دست آوردید، زمان آن فرا رسیده است که یاد بگیرید چگونه خودتان آن را ایجاد کنید. شما باید ویژگی های زیر را در نظر بگیرید:

  • یک ماموریت و چشم انداز برای کسب و کار در شغل املاک فراهم کنید
  • بازار هدف خود را مشخص کنید.
  • تعیین کنید که چه نوع خدماتی را ارائه می دهید
  • استراتژی بازاریابی شما چیست؟

نحوه استفاده از برنامه های مشاوران املاک موفق

داشتن یک برنامه روشن و موثر برای موفقیت در شغل مشاور املاک ضروری است. مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اهداف واقع بینانه تعیین کنید.

در مورد آنچه که می خواهید در حرفه خود به دست آورید، فکر کنید و اهداف مشخص و قابل اندازه گیری و قابل دستیابی را تعیین کنید و سپس بازخوردی در مورد اینکه چگونه به سمت آنها پیشرفت می کنید را ارائه دهید.

  •  بازارهای هدف را شناسایی کنید.

درباره نوع املاک ، منطقه و خدماتی که می خواهید ارائه دهید، تحقیق کنید. رقبای خود را شناسایی کنید به عنوان مثال درباره آنچه که رقبا به خوبی انجام می دهند، تجزیه و تحلیل کنید با این اقدام می توانید خود را در ارائه خدمات متمایز کنید.

  • خود را به صورت استراتژیک بازاریابی کنید.

یک برنامه بازاریابی که برای دستیابی به بازار هدف شما طراحی شده است، از جمله استفاده از رسانه های اجتماعی، کمپین ها، ارسال های پست مستقیم یا حتی شرکت در رویدادهای صنعت یا جلسات شبکه (در صورت امکان) طراحی کنید. ویدیوها یا پادکست‌هایی ایجاد کنید که مردم می‌توانند آن‌ها را تماشا کنند یا گوش دهند تا نکات مهمی در مورد خرید و فروش ملک دریافت کنند ، این باعث افزایش دید شما و تثبیت شما به عنوان یک متخصص در این زمینه می‌شود و در نهایت باعث می‌شود مشتریان بالقوه بیشتری مستقیماً به شما مراجعه کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 1 میانگین: 5]