موارد ممنوعه که در سفر به مالدیو باید بدانید! + لیست قیمت تورهای مالدیو
موارد ممنوعه که در سفر به مالدیو باید بدانید! + لیست قیمت تورهای مالدیو

بررسی هزینه های تور مسافرتی مالدیو ویژه مزداد ماه ۱۴۰۲به شرح جدول زیر است؛

ارتفاع مالدیو از سطح دریا تنها ۱ و نیم متر است؛ در بیشترین ارتفاع هم این عدد به ۲.۴ متر می‌رسد.جالب است بدانید ویزای تور مسافرتی مالدیو در فرودگاه صادر می‌شود، شما برای دریافت این ویزا لازم نیست هزینه چندان زیادی بپردازید.

با دقت چمدان تان را ببندید

مطمئن شوید که گوشت خوک، الکل یا تنباکو در چمدان تان به همراه نداشته باشید. بهتر است یک دوربین ضد آب یا زیر آب همراه داشته باشید تا خاطرات سفرتان به مالدیو را در خشکی و زیر آب ثبت کنید. برای کاهش هزینه ها، می توانید وسایل مربوط به اسنورکلینگ، موج سواری یا غواصی را هم همراه خودتان داشته باشید. حداقل لباس مناسب مناطق گرمسیری، لباس شنا (برای جزایر خصوصی)، کرم ضد آفتاب، لوازم آرایش، موم موج سواری، محصولات مراقبت شخصی، و کیت اورژانس پزشکی را هم در چمدان های تان داشته باشید.

مراقب مالیات و هزینه های پنهان باشید

یکی از نکات کلیدی سفر به مالدیو این است که مراقب هزینه های اضافی برای غذاها و نوشیدنی های وارداتی در استراحتگاه های لوکس به همراه ۱۰ درصد هزینه خدمات و ۸ درصد مالیات خدمات (به سرعت در حال افزایش) باشید. قیمت عمومی منوها، مالیات بر اجاره تجهیزات، جلسات اسپا و موارد دیگر را فراموش نکنید.

به قوانین نانوشته مالدیو احترام بگذارید

برنامه ریزی برای سفر به مالدیو در طول دوره ۱ ماهه ماه رمضان ایده خوبی نیست زیرا بسیاری از کارکنان هتل برای ملاقات با خانواده ها مرخصی خواهند بود! همچنین در دسترس بودن غذا در طول روز چالش برانگیز خواهد بود و بسیاری از خدمات و مغازه ها به خصوص در زمان نماز تعطیل خواهند بود. انتظار دریافت گوشت خوک و الکل را نداشته باشید. همچنین، یکی از مهم ‌ترین نکات سفر به مالدیو که در این زمان باید رعایت کنید، این است که هنگام بازدید از جزایر محلی، زانوها، شانه ‌ها، شکم، سینه و آرنج‌ ها به خوبی پوشش داده شده باشند. البته این قوانین مربوط به زمانی است که در حال سفر به جزایر محلی هستید. در جزایر تفریحی می‌ توانید آنطور که م ی‌خواهید لباس بپوشید. همچنین نمایش عمومی عشق و علاقه در جزایر محلی شامل محدودیت و همجنس گرایی هم یک تابو است.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی این هفته، برای ۶ روز  سفر رفت و برگشت هوایی به مالدیو و اقامت در هتلRoyal Island Resort & Spa قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ۹۸,۲۵۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق کودک با تخت  مبلغ۱۲۹,۸۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که در تور مسافرتی مالدیو  هتلKurumba  برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۸۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۱۱۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]