آشنایی با پرتقاضا ترین خدمات درمانی در خانه با درمان نو
آشنایی با پرتقاضا ترین خدمات درمانی در خانه با درمان نو
خدمات پزشکی در خانه از دسته خدمات درمانی می باشد که از دوران کرونا به بعد به صورت جدی و حرفه ای مورد توجه کاربران خود قرار گرفت، می پرسید چرا؟ ما در جواب شما چندین مورد از این خدمات را خدمتتان ارائه خواهیم نمود و تفاوت ارائه آن ها با مراکز درمانی و درمانگاه ها را نیز بررسی خواهیم کرد.

شرکت درمانی درمان نو با دارا بودن پرسل متعدد پرستاری، پزشکی و خدمات پاراکیلینیکی آماده خدمت گذاری به شما عزیزان می باشد، این مرکز به صورت حرفه ای و تخصصی خدمات درمانی در خانه شما را انجام می دهد، انواع مختلفی از این خدمات که از سایرین نیز پرکاربرد تر و سودمند تر است شامل خدمات انما در منزل، خدمات ویزیت متخصص زنان جهت درمان بیماری های زنان و غیره می باشد، شما عزیزان می توانید با مطالعه ویژگی های این خدمات در رابطه با آن ها اطلاعات جامع ترین دریافت نمایید، با ما همراه باشید.

متخصص زنان و زایمان تخصصی بسیار سودمند جهت درمان بیماری های زنان

متخصص زنان و زایمان

شاید بسیاری از زنان در دوران زندگی تا کنون دچار اختلالاتی مانند پریود نامنظم، اختلال در چرخه قاعدگی، عفونت و موارد مشابه را تجربه کرده اند، از این رو ارائه خدمت ویزیت زنان در خانه می تواند بدون ایجاد استرس و تشویش خاطر سبب افزایش امید و بهبود کیفیت سلامتی بانوان عزیز گردد، انجام آزمایشاتی مانند: آزمایش تست پاپ اسمیر، آزمایش پرولاکتین خون، معاینه واژینال و سایر مداخلات پزشکی از جانب متخصص زنان و زایمان می تواند برای این دسته از افراد بسیار کمک رسان باشد.

انما در منزل جهت درمان یبوست حاد و جلوگیری از انسداد روده

خدمت تنقیه در خانه نیز می تواند برای افرادی که دچار یبوست های حاد روده ای شده اند بسیار مفید و سودمند باشد، وجود انسداد در روده می تواند مسبب ایجاد بسیاری از ریسک فاکتور ها همانند افزایش اوره و کراتینین خون، افزایش فشار خون، افزایش ضربان قلب و غیره گردد، انجام انما در خانه برای سالمندان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا در این افراد به علل مختلف مانند عدم تحرک کافی، گاهی لجبازی در همراهی خانواده جهت ارجاع آن ها به مرکز درمانی و سایر عوامل با تشدید و گذشت زمان از زمان ابتدایی انسداد روده احتمال پرفوراسیون و پارگی مجرا وجود دارد، درمان نو را به خاطر بسپارید تا در صورت نیاز با ما در تماس باشید.

سرکوب علائم خواب آلودگی مکرر و بی حالی با فصد خون

فصد خون در خانه یکی از مهم ترین اقداماتی می تواند قلمداد گردد که برای کاهش میزان غلظت خون افراد انجام می پذیرد، این خدمت توسط آنژیوکت و همچنین توسط روش سنتی و طبی قابل اجرا می باشد، در روش فصد خون با آنژیوکت و کیسه فصد فرد گیرنده خدمت همانند خدمات اهدا خون در مراکز اهدای خون از طریق یک کانول که پرستار آن را در رگ او باز می کند خون اضافی خود را خارج می نماید، حداقل با فصد خون حدود ۳۰۰ سی سی خون از بدن فر تخلیه شده و در عوض ۵۰۰ سی سی سرم نمکی جایگزین می گردد، این روش روش بسیار مناسب برای کاهش غلظت خون در افراد سیگاری، افرادی که مکرر احساس خواب دارند و افرادی که به صورت روتین از خدمات اهدای خون استفاده می نمایند مفید است.

پانسمان در منزل، مرهمی بر زخم های افراد دچار آسیب

پانسمان ها انواع مختلفی دارند، از انواع مهم آن ها می توان به:

  1. پانسمان زخم بستر
  2. پانسمان فشاری
  3. پانسمان قبل از جراحی
  4. پانسمان بعد از جراحی
  5. پانسمان عفونی
  6. پانسمان زخم پای دیابتی
  7. پانسمان بخیه

و موارد مشابه می باشد، بسیاری از کارشناسان زخم برای انجام پانسمان کردن در منزل از تکنیک های مختلفی استفاده می کنند، مثلا برخی از مرهم های سنتی مانند عسل و موم استفاده می کنند و برخی دیگر از مرهم های نوین مانند پانسمان های سوربکت و فوم و مشتقات نوین پانسمان قدیمی مانند پماد های عسل با خاصیت اپیتلیزاسیون سطح بافتی، در هر صورت استفاده از خدمت پانسمان و مشاوره آن در منزل می تواند تاثیر بسیار بالایی در افزایش کیفیت و رشد زخم داشته باشد، مرکز درمان در منزل درمان نو با دارا بودن پرسنل متعدد کارشناس در این حیطه آماده خدمت گذاری به شما عزیزان است.

راه مراقبت اصولی از بیماران سکته و اختلالات مغزی با ویزیت متخصص مغز و اعصاب در خانه

راه مراقبت اصولی از بیماران سکته و اختلالات مغزی

متخصصین مغز و اعصاب از دسته متخصصین با ارزشی می باشند که گاه برای دریافت نوبت باید ماه ها منتظر ماند و یا در صورت وجود نوبت های کوتاه باید در صف نوبت دهی مطب آن ها نشست، معمولا لود کاری پزشکان مغز و اعصاب به دلیل سیل بیماری های اعصاب و مغز بسیار بالا است و از این رو استفاده از آن ها در فضای خانه بسیار بسیار می تواند سودمند باشد، درمان نو برای سهولت در امر معاینه، تشخیص و درمان آماده خدمت گذاری به این بیماران می باشد، شما عزیزان می توانید با اعلام درخواست از سوی اپراتور های مرکز ما بهترین و مجرب ترین پزشکان مغز و اعصاب را جهت ویزیت متخصص مغز و اعصاب در خانه اعزام نمایید.

بی خوابی و بد خوابیدن، خرو پف و امثال آن را متوقف کنید!

چقدر در طول زندگی دیده اید که افرادی که در کنار شما خوابیده اند مدام خرو پف می کنند؟ طوری خرو پف می کنند که انگاری دچار قطع تنفس می گردند! شما چطور؟ شما خروپف نمی کنید؟ می دانید خر و پف نیز یکی از بیماری های تنفسی-مغزی به حساب می آید؟ گره انواع اختلالات خواب با خدمات تست خواب و درمان خواب در منزل باز می شود، این اختلالات می تواند مانند: ایست تنفسی در خواب یا آپنه در خواب، تاکی پنه در خواب یا تند تند نفس کشیدن در خواب، افزایش سطح دی اکسید کربن خونی و یا PCO2 و امثال آن باشد، در هر صورت هر یک از این موارد می تواند دارای راه کار درمانی باشد که راه کار اصلی درمان آن استفاده از خدمات تست خواب در خانه می باشد، خدمات تست خواب در منزل می تواند برای بسیاری از افراد به خصوص سالمندانی که دچار بیماری OSA آپنه در خواب هستند بسیار مفید و کارا باشد.

گواهی فوت از سوی درمان نو، تسلی بخش خاطر بازماندگان

برخی از سالمندان، افراد دارای بیماری و امثال آن به دنبال بستری شدن در بیمارستان و روتین شدن امر درمان توسط متخصصین، پزشکان و کادر درمان بیمار تشهیص به ادامه درمان در منتزل می شوند، متاسفانه به دلیل تغییرات علائم حیاتی و اوضاع آن ها احتمال فوت آن ها در منزل نیز وجود دارد، در صورت فوت متوفی توسط همراهان باید برای انجام مراسم خاکسپاری آماده گردد، برای این امر همراهان نیاز به مجوز دفن و کفن دارند، در این حالت که همراهان در غم فراق عزیز خود هستند مرکز درمان نو می تواند با اعزام پزشک متخصص قانونی و یا پزشک مومی کمک رسان آن عزیزان باشد، با این کار عزیزان متوفی می توانند ما را نیز در غم خود شریک بدانند.

فواید استفاده از خدمات درمانی در منزل نسبت به بیارستان ها و درمانگاه ها

از مهم ترین فواید استفاده از خدمات درمانی در خانه نسبت به درمانگاه ها:

  1. استفاده ۲۴ ساعته از خدمات
  2. امکان استفاده از خدمات حتی در ایام تعطیل
  3. استفاده از خدمات با بهترین و مجرب ترین پرسنل درمانی
  4. ارائه خدمات به صورت اورژانسی در صورت نیاز و درخواست
  5. جلوگیری از اتلاف وثت
  6. جلوگیری از اتلاف هزینه زیاد مراجعه به مرکز درمانی
  7. امکان جلوگیری از انتقال عوامل عفونی از بیمارستان به منزل
  8. امکان استفاده از خدمات هم زمان مانند فیزیوتراپی، تزریق سرم، تزریقات و استحمام بیمار در منزل

آیا این خدمات در ایام تعطیل نیز قابل دریافت می باشد؟

بله تمامی این خدمات از سوی مرکز درمان نو در ایام تعطیل قابل دریافت و ارائه می باشد، شما عزیزان برای دریافت این خدمات می توانید حتی در روز های تعطبل سال نیز با ما در ارتباط باشید، خدمات درمانی ارائه شده از سوی مرکز درمان نو به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی قابل انجام می باشد، تمام پرسنل موجود در کادر درمانی مرکز درمان نو دارای کارت های شناسایی پرستاری برای پرستاران و پزشکی و کد نظام برای پزشکان می باشد، در صورت درخاست این خدمات با ما در تماتس باشید.

این خدمات برای تمام مناطق تهران امکان پذیر است؟

این خدمات برای تمام مناطق تهران امکان پذیر است؟

تمام خدمات درمانی از سوی مرکز درمان نو برای تمام نقاط استان تهران قابل انجام و اجرا می باشد، این خدمات از شمال تهران تا جنوب تهران، از شرق تهران تا غرب تهران و حتی مناطق حاشیه تهران مانند: گرمدره، فردیس، اسلامشهر، شهریار، شهر ری و موارد مشابه نیز قابل ارائه و دریافت می باشد، در صورتی که درخواست این خدمات را می توانید با ما در تماس باشید.

درمان نو، مرکزی با ایده های نوین درمانی در منزل

بسیاری از کشور های اروپایی امروزه برای خود دارای پزشک خانواده می باشند، آیا شما نیز شنیده اید؟ این پزشکان با پایش سلامت در خانواده از هر لحاظ کمک رسان سلامتی برای افراد خانواده می باشند، انجام چکاپ سلامت، پرونده سلامت، استفاده و مشاوره از انواع دارو و شایر توصیه های بهداشتی از دسته مراقبت های پزشک خانواده می باشد، مرکز درمان نو نیز قصد دارد این روش را نه در کوتاه مدت بلکه در میان مدت و بلند مدت برای افراد عملی نماید تا دیگر کاربران درخواست درمانی برای استفاده از خدمات درمان در منزل به مراکز درمانی مکراجعه نمایند و درمان آن ها در منزل انجام شود، ما با شماییم تا با درمان نو در منزل درمان شوید .

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 1 میانگین: 5]