۱۰ تا از ترسناک‌ترین فیلم های جهان
۱۰ تا از ترسناک‌ترین فیلم های جهان
ژانر ترسناک تا به امروز این نیاز آدم ها را در ارتباط با فریاد زدن و غرق شدن در ترسی خیالی که در سلول های آن ها حس شود را به خوبی برآورده کرده است.
فهرست خبر اقتصادی ۱۰ تا از ترسناک‌ترین فیلم های جهان

در طی سال های اخیر فیلم های ترسناکی ساخته و منتشر شده‌اند که تماشای آن ها در شب یا به تنهایی حتی برای افراد عاشق هیولاها و خانه های جن زده کار زیاد ساده ای نیست.

گاهی بعضی از فیلم‌های ترسناک به حدی تأثیرگذار و تکان‌دهنده هستند که درون عمیق‌ترین لایه‌های مغز و ذهن ما نفوذ کرده و تا مدت‌ها بعد از تماشای آنها ترس و وحشتش را حس می‌کنیم. در ادامه به بخشی از این فیلم ها اشاره می‌کنیم.

اگر از طرفداران دانلود فیلم ترسناک جدید دوبله فارسی و یا قدیمی هستید و معمولا به تماشای این فیلم ها میپردازید با ما همراه باشید.

ترسناک ترین فیلم جهان که کشته داده

برخی از فیلم‌های ترسناک دست روی پایه‌ای ترین و اساسی‌ترین ترس‌های انسان می‌گذارند. آثاری بسیار جذاب و ترسناک که با دیدنش به عمیق ترین بخش های ذهنتان نفوذ کرده و به همین خاطر از یاد بردن آنها کاری سخت است.

در فیلم های ترسناک ترس‌های ناگهانی و جامپ اسکرهای زیادی وجود دارد اما در برخی از آثار وحشت و ترسی ماندگار وجود دارد که تا ماه‌ها بعد هم ترس آنها در وجود بشر باقی می‌ماند. در زیر به بررسی ترسناک ترین فیلم جهان که کشته داده میپردازیم.

سکوت (Hush)

یک فیلم ترسناک و مهیج به کارگردانی Mike Flanagan در سال ۲۰۱۶ با نام سکوت (Hush) تولید و منتشر شد. این فیلم در آمریکا تولید شده‌است. داستان فیلم درباره مدی است که یک زن نویسنده منزوی است که شنوایی خود را از دست داده و از جامعه دوری میکند و مانند یک نوجوان زندگی میکند. اما یک شب چهره ی یک نقاب دار او را به وحشت می اندازد. قاتلی روانی با نقابی بر چهره منتظر فرصتی است تا او را به قتل برساند…

جرون اسپیتزنبرگر، آنیک فایفر، رزمارین فن در هوک، لیز ورگیر از بازیگران فیلم تعقیب یا (Tailgate) هستند. این فیلم توسط هلند و بلژیک به کارگردانی لودویک کرینز تولید شده‌است. داستان فیلم درباره مردی به نام هانس است که همراه با همسر و دخترانش برای ملاقات با والدین خود عازم سفر می‌شوند. اما هانس در میان راه به علت سرعت زیاد و عدم کنترل ماشین با راننده روانی و مرموز یک ون درگیر می‌شود. این فیلم در ژانر ترسناک، اکشن، هیجان انگیز و معمایی در سال ۲۰۱۹ تولید و منتشر شده‌است. نگارش فیلمنامه برعهده لودویک کرینز می‌باشد. این فیلم برنده جایزه بهترین طراحی صدا شد.

Sinister

Sinisterگروهی از کارآگاهان پرونده‌های به بن‌بست خورده به عمارت کارمایکل رفته و در آنجا می‌مانند. پس از چهار شب گروه ناپدید می‌شود. تنها چیزی که از آنها باقی مانده فیلم‌هایی است که به ثبت رساندند. این داستان فیلمHell House LLC Origins: The Carmichael Manor محصول آمریکا است. بازیگران این فیلم هنرمندانی چون Bridget Rose Perrotta، Destiny Leilani Brown، James Liddell، و… هستند. این فیلم ژانر ترسناک ، راز آلود دارد که در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی Stephen Cognetti ساخته شده است.

Blake Mizrahi، Cameron Ocasio، Chester the Chihuahua، Clare Foley، جزوگروه بازیگران این فیلم هستند. این فیلم با نام Sinister محصول کشور کانادا است. کارگردانی فیلم را Scott Derrickson برعهده داشته که در ژانر ترسناک ، راز آلود آن را ساخته است. این فیلم که با الهام از اتفاقاتی که برای نویسنده فیلم یعنی رابرت سی. کرگیل رخ داده، ساخته شده است، درباره الیسون نویسنده داستان های جنایی است و برای نوشتن درباره جرم و جنایت تصمیم می گیرد تا به همراه خانواده اش به خانه جدیدی نقل مکان کند، اما به زودی جعبه ای از فیلم های قتل پیدا می کند. این فیلم موفق به دریافت یک جایزه چینسا، یک جایزه فایت میتر و نامزدی دریافت یک جایزه امپایر و یک جایزه گلدن تریلر شده‌است. این فیلم در سال ۲۰۱۲ منتشر شده‌است.

The Exorcist

The Exorcist نام فیلمی به کارگردانی William Friedkin است. این فیلم بازیگرانی چون Ellen Burstyn، Linda Blair، Max von Sydow دارد. از میان افتخارات کسب شده فیلم می توان به دریافت دو جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی، اسکار بهترین صداگذاری، چهار جایزه آکادمی فیلم ‌های علمی تخیلی، فانتزی و ترسناک و چهار جایزه گلدن گلوب اشاره کرد. این فیلم توسط آمریکا در سال ۱۹۷۳ ساخته شده است. داستان از این قرار است که زمانی که یک دختر نوجوان به نام رگان توسط یک نیروی شیطانی تسخیر می شود، مادرش برای نجات او از دو کشیش کمک می گیرد و…

فیلم‌های ترسناکی که ممنوع شدند

فیلم‌های ترسناک به خاطر حالت ترسناک و دارای خشونت خود باعث ترس بینندگان می‌شوند. اما گاهی آنقدر چاشنی وحشت آنها زیاد است که وضعیت به‌گونه‌ای می‌شود که پخش آن‌ها را با مشکل مواجه می‌کند. این فیلم ها را فقط مخاطبان پر و پا قرص ژانر ترسناک می‌توانند تحمل کنند.

۱۰ تا از ترسناک‌ترین فیلم های جهان

Slender Man

داستان در شهری کوچک در ایالت ماساچوست کشور آمریکا روایت شده و در مورد چند نوجوان است که جذب افسانه‎ عجیب و ترسناک اسلندرمن شده‌ و سعی میکنند تا ثابت کنند این موجود ترسناک اصلا وجود ندارد. اما زمانی که یکی از دوستان آن‌ها به طور اسرارآمیزی ناپدید میشود همه چیز تغییر می‌کند. این داستان فیلم (Slender Man) است که توسط آمریکا تولید شده است. این فیلم ترسناک، رازآلود و هیجان انگیز به کارگردانی سیلوین وایت تولید شده‌است. نویسندگی این فیلم را که محصول سال ۲۰۱۸ است دیوید بریک و ویکتور سورج انجام داده‌اند. جوئی کینگ، جاز سینکلر، جولیا گولدانی تلس، انالیس باسو از بازیگران فیلم هستند. این فیلم در نهایت توانست به فروش تقریبی ۵۱ میلیون دلار برسد.

مسافرخانه: قسمت ۲

در سال ۲۰۰۷ فیلمی با نام مسافرخانه: قسمت ۲ به کارگردانی الی راث تولید شده‌است. این فیلم فیلم در ژانر ترسناک اسلشر و مهیج ساخته شده‌است. بعد از این فیلم نیز مسافرخانه ۳ به کارگردانی اسکات اسپیگل در سال ۲۰۱۱ اکران شد. داستان فیلم از این قرار است که سه دختر جوان آمریکایی به نام‌های بِت، ویتنی و لورنا که در اروپای شرقی در حال مسافرت و خوش‌گذرانی هستند، با دختر اروپایی زیبا و قدبلندی به نام الکس آشنا می‌شوند. دخترها با وسوسهٔ الکس تصمیم می‌گیرند به مسافرخانه‌ای در حومهٔ شهر بروند اما این مسافرخانه همان مسافرخانه‌ای است که قاتلان یک سازمان مخوف زیرزمینی، مسافران را شکار می‌کنند و به قتل می‌رسانند.

سرزمین مردگان (Land of the Dead)

سایمون بیکر، دنیس هاپر، آزیا آرجنتو، رابرت جوی از بازیگران فیلم سرزمین مردگان (Land of the Dead) هستند. داستان در دورانی است که تمام دنیا به تسخیر مردگان متحرک درآمده و آخرین انسان‌های بازمانده در یک شهر حصارکشی شده زندگی می‌کنند. این فیلم در ژانر ترسناک پسارستاخیزی توسط جرج رومرو ساخته شده‌است. این فیلم در سال ۲۰۰۵ منتشر شد.

The Human Centipede 2

The Human Centipede 2 یک فیلم بریتانیا-هلندی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی توم سیکس استدر است. لاورنس آر. هاروی، در نقش مردی انگلیسی دچار اختلال روانی ظاهر می‌شود که با مشاهده نخستین فیلم هزارپای انسانی و الهام از دکتر هیتر، تصمیم به ایجاد هزارپای مختص به خود متشکل از ۱۲ نفر را می‌گیرد که شامل اشلین ینی، هنرپیشه فیلم اولیه نیز است. این فیلم ترسناک ساخته سال ۲۰۱۱ است.

تسخیر

یک کشیش مسئولیت تصمیم گیری در مورد محل احداث یک کلیسای جدید را برعهده می گیرد و گورستانی قدیمی را به عنوان محل استقرار کلیسای مورد نظر انتخاب می کند. پس از بیرون آوردن بقایای اجساد دفن شده در گورستان، اتفاقات هولناکی رخ می دهد. این خلاصه داستان فیلم تسخیر یا با عنوان اصلی Possession است. Eva Nergård، Jan Sælid، Tarjei Sandvik Moe، و… از هنرپیشگان فیلم هستند. این فیلم نروژی در ژانر ترسناک می‌باشد و به کارگردانی Henrik Martin Dahlsbakken در سال ۲۰۲۲ تولید و اکران شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]