پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 11517
  • 29 جولای 2023 - 20:24
  • 174 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت سکه امروز شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲

قیمت سکه امروز شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲
قیمت سکه امروز شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲

اکوایران: قیمت سکه امروز شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ با نوسانات اندکی همراه است و تقریبا هم‌قیمت آخرین نرخ‌های قبل از تاسوعا و عاشورا محسوب می‌شود.

به گزارش اکوایران، قیمت سکه امامی امروز شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ فعلا رمق چندانی برای افزایش نداشته اما در برابر کاهش نیز مقاومت کرده است.

در سایت کانون صرافان قیمت سکه امامی تا حوالی ساعت ۱۴:۰۰ امروز به حدود ۲۸ میلیون و ۱۳۲ هزار تومان رسیده و اندکی کاهش را نسبت به آخرین نرخ مورد اشاره به ثبت رسانده اما از صبح اندکی افزایشی بوده است.

در همین سایت قیمت نیم سکه و قیمت ربع سکه با بروز رفتارهای مشابه سکه امامی به ترتیب ۱۵ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۱۹۸ هزار تومان درج شده‌اند.

در سایت اتحادیه طلا و سکه قیمت سکه امامی ۲۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان اعلام شده که نسبت به همین ساعت در روز چهارشنبه (آخرین روز قبل از تعطیلات محرم) ۱۰۰ هزار تومان کاهش را نشان می‌دهد.

در نرخ‌های اعلامی این اتحادیه قیمت نیم سکه ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و قیمت ربع سکه نیز ۱۰ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

در بازار سکه و نرخ‌های غیررسمی‌تر انواع سکه، قیمت سکه امامی امروز شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ تا حوالی ساعت ۱۴:۰۰ حدود ۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است که نسبت به قیمت‌های چهارشنبه کاهش داشته اما تقریبا هم‌قیمت آخرین نرخ‌های آخر هفته محسوب می‌شود.

در همین بازار قیمت نیم سکه ۱۵ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان است و قیمت ربع سکه نیز به حدود ۱۰ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان رسیده است.

جزئیات بیشتر مربوط به قیمت‌های دلار، یورو، سکه، نیم‌سکه و ربع سکه را در اکوایران دنبال کنید.

قیمت دلار امروز ۷ مرداد ۱۴۰۲ / دلار ثابت ماند، سکه ارزان نشد

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
در صندوق‌های طلا و‌ درآمد ثابت چه خبر است؟ 02 مه 2024

در صندوق‌های طلا و‌ درآمد ثابت چه خبر است؟

دلار و سکه از مقاومت عقب نشست/ یوروی بازار زیر ریت جهانی معامله شد/ درخواست اصلاح نرخ نیما از رهبری بحث داغ بازار شد/ فنی‌ها می‌گویند بازار در حال پیدا کردن نقطه تعادل هست/ در صندوق‌های طلا و‌ درآمد ثابت چه خبر است؟

رکورد سود خالص شرکت تتر در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۴ 02 مه 2024

رکورد سود خالص شرکت تتر در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۴

اکوایران: شرکت تتر اعلام کرده سود خالص این شرکت در سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی به ۴/۵۲ میلیارد دلار رسیده که یک رکورد برای این شرکت محسوب می‌شود.

02 مه 2024

بده‌بستان صندوق‌های طلا و درآمد ثابت در روزهای اخیر

بازار ارز و سکه از مرزهای مقاومتی عقب نشستند و قیمت دلار، سکه، درهم و طلای آبشده به کانال پایین‌تر برگشتند.  تحرکاتی که در سمت صندوق‌های طلا و صندوق درآمد ثابت در حال رخ دادن هستند  هم این گزاره‌ را تقویت می‌کند که بازار تا هفته بعد جان افزایش ندارد. در طی سه روز گذشته […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.