اتمام رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی معلمان
اتمام رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی معلمان

با پایان یافتن رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی معلمان، احکام جدید صادر شد.

به گزارش نبض بازار،احکام جدید معلمانی که به نتیجه رتبه‌بندی خودمعترض و اعتراض آنها وارد بود و ارتقاء رتبه داشتند صادر شد.

معلمان برای اطلاع از نتیجه رتبه‌بندی خود با مراجعه به سامانه www.my.medu.ir در قسمت حکم شاغلین می‌توانند احکام اصلاحیه رتبه صادر شده را ملاحظه کنند.

معوقات از اول فروردین ۱۴۰۲ قابل پرداخت خواهد بود و معوقات رتبه‌بندی از اول فروردین ۱۴۰۲ قابل پرداخت خواهد بود و معوقات سال‌های قبل (۱۴۰۰ و ۱۴۰۱) جزو دیون پرسنلی بوده و هر زمان تأمین اعتبار شود قابل پرداخت خواهد بود.

همچنین احکام معلمان بازنشسته ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بر اساس رتبه‌بندی به‌زودی اصلاح خواهد شد.

در حدود نیمی از موارد ثبت اعتراض، رتبه افراد با ارتقا همراه بوده است، اما در برخی موارد شاهد کسر رتبه هم هستیم که درباره کسر رتبه افراد قرار است طی جلسات کارشناسی تصمیم‌گیری شود.

با این حال رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش گفته بود: «اعتراضات رتبه‌بندی فرهنگیان بررسی شده و عموماً وارد نیست، اما با این وجود، کاهش رتبه نمی‌دهیم».

بیشترین اعتراضات معلمان در رتبه‌بندی مربوط به شاخص‌های رفتاری و مواردی بود که مدیران مدارس درباره آنها اعلام‌نظر کرده بودند همچنین در بخش‌های مرتبط با ارائه مدارک و با توجه به دشواری موجود در ارائه مدارک، شاهد ثبت اعتراضات بودیم.

وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره معلمان فاقد رتبه گفت: «اگر فردی با ۲۰ سال سابقه معلمی رتبه ندارد ممکن است به این دلیل باشد که فرد فرآیند رتبه‌بندی را کامل نکرده یا اینکه تقاضای رتبه‌بندی نکرده است، برای افرادی که رتبه ندارند تصمیماتی اتخاذ کردیم و بر این اساس آنها به رتبه یک، دو، سه، چهار و پنج رتبه‌بندی می‌شوند و احکام افراد از این هفته اجرایی می‌شود و فرآیند اعمال رتبه‌ها شروع شده است».

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]