نشست و برخاست ۱۰۹۳۰ پرواز در ۵۶ فرودگاه تا هفتم فروردین
نشست و برخاست ۱۰۹۳۰ پرواز در ۵۶ فرودگاه تا هفتم فروردین

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از نشست و برخاست ۱۰ هزار و ۹۳۰ پرواز و اعزام و پذیرش یک میلیون و ۲۸۶ هزار و ۲۲۸ مسافر در ۵۶ فرودگاه تا هفتم فروردین خبر داد.

به گزارش بازار، محمد حسین عاجیلیان دبیر ستاد تسهیلات نوروزی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران روز چهارشنبه هشتم فروردین ماه از نشست و برخاست ۱۰ هزار و ۹۳۰ پرواز و اعزام و پذیرش ۱ میلیون و ۲۸۶ هزار و ۲۲۸ مسافر در ۵۶ فرودگاه تا هفتم فروردین خبر داد و گفت: از این تعداد ۹۶۵ پرواز خارجی و ۹ هزار و ۹۶۵ پرواز داخلی بوده است.
وی افزود: فرودگاه مهرآباد در روز هفتم فروردین نشست و برخاست ۳۳۹ پرواز و اعزام و پذیرش ۴۰ هزار و ۶۸۰ مسافر در ر تبه اول و فرودگاه مشهد با نشست و برخاست ۱۷۰ پرواز و اعزام و پذیرش ۲۲ هزار و ۵۴۶ مسافر در رتبه دوم قرار دارند.
دبیر ستاد تسهیلات نوروزی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران یادآور شد: در همه فرودگاه‌ها سفره‌های هفت سین برپا شده است و مردم می‌توانند با مراجعه به فرودگاه‌ها از این برنامه‌ها دیدن کنند.
عاجیلیان گفت: شماره تلفن ۱۹۹ برای پاسخ‌گویی به سؤالات مسافران در مورد اطلاعات پروازی و شماره پیامک ۱۰۰۰۷۰۶۹ برای پایش و ارزیابی عملکرد فرودگاه‌ها برقرار هستند.
وی با تأکید بر اینکه مردم برای تهیه بلیت به آژانس‌های مسافرتی و سایت‌های معتبر مورد تایید سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی مراجعه کنند. گفت: مردم در صورت بروز هرگونه مشکل در زمینه بلیت با مراجعه به آدرس اینترنتی www.caa.gov.ir وارد سایت سازمان هواپیمایی کشوری شوند و در بخش حقوق مسافر نظر خود را ثبت و کد رهگیری دریافت کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]