گردهمایی ۴ هزار نفری رهسپاران عصر ظهور در حرم حضرت عبدالعظیم
گردهمایی ۴ هزار نفری رهسپاران عصر ظهور در حرم حضرت عبدالعظیم

گردهمایی ۴ هزار نفری رهسپاران عصر ظهور با هدف سفر زیارتی اربعین نوجوانان و جوانان محلات کمتر برخوردار، در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، گردهمایی بزرگ ۴ هزار نفری «عصر ظهور» با حضور جمعی از مسؤولان به همت کمیته امداد استان تهران و ستاد توانمندسازی محلات کمتر برخوردار با هدف سفر زیارتی اربعین نوجوانان و جوانان در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر تولیت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در این همایش خطاب به مسافران جوانی که برای اولین بار به زیارت اربعین می روند اظهار کرد: اربعین بزرگترین حرکت شیعیان است و باید از این حرکت برای افزایش بصیرت دینی استفاده کنیم به صورتی که آن تحولی که ائمه به آن اشاره کردند، اتفاق بیفتد شما جوانان باید با هدف و بصیرت به این زیارت بروید و آنجا معرفت خود را به امیر المومنین(ع) و امام حسین(ع) و سایر امامان بالا ببرید.

وی افزود: با نگاهی به زیارت عاشورا باید محورها را در راهپیمایی اربعین بیاوریم؛ چراکه حتی مسیحیان و سنی‌ها و از کشورهای دیگر هم به راهپیمایی می‌آیند از این رو باید این فراگیری در راستای اهداف امام حسین(ع) که مقابله با قدرت‌های طاغوتی است، استفاده کنیم و امروز می بینید.

تولیت حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با اشاره به زیارت اربعین و برائت از دشمنان اسلام بیان کرد: رسیدن به قرب الهی و مقام محمود یکی دیگر از اهداف است؛ ما باید از رهگذر این راهپیمایی برائت خود را از دشمنان اعلام کنیم و ترس را در دل دشمنان بیندازیم.

حجت الاسلام قاضی عسکر با بیان اینکه هدف ما بیعت با امام حسین(ع) است و از اهل بیت جدا نخواهیم شد، خاطرنشان کرد: باید از این فرصت در خونخواهی امام حسین(ع) و تحقق اهداف ایشان استفاده و در این مسیر حرکت کنیم و خودمان را به امام حسین(ع) نزدیک کنیم؛ بنابراین باید به جایی برسیم که این حس به وجود بیاید که در مسیر امام هستیم.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]